"tilhører april 2015"-bilde?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Vi skulle ikke hatt et sånt bilde som viser hvor vi hører til? Nå er jeg fryktelig dårlig på å forklare, men hvis dere er på data så kan dere se på signaturen til for eksempel HelenaH, et bilde der det står "tilhører september 2013" med et fint motiv av babytøfler. :)

Kan jo lage det til en konkurranse, alle som vil kan lage bidrag og så laga vi en avstemming tilslutt når frist datoen er gått ut :)

God idé, begge to!

Jaa det må vi ha :) klarer ikke selv å lage sånt, men håper noen andre får til :)

Husker sist graviditet så hadde jeg termin i mars og da hadde vi alle marsboere i magen, hehe :P

Vi skulle ikke hatt et sånt bilde som viser hvor vi hører til? Nå er jeg fryktelig dårlig på å forklare, men hvis dere er på data så kan dere se på signaturen til for eksempel HelenaH, et bilde der det står "tilhører september 2013" med et fint motiv av babytøfler. :)

ble det laget noe?:)

Noen som kan/har lyst til å lage da?

Jeg har prøvd meg på å lage et bilde. ;) Er det bare å laste det opp slik som vanlige bilder her inne?

Blir det liggende som profilbilde eller noe annet bilde knytta til profilen? Bruksanvisning takk ;-)

Legge det inn under signatur i redigeringa :) HelenaH her foresten, har ikkje lakt ut noke sida eg ikkje kjem meg inn på profilen min! -.- igjen.... Prøva og få hjelp av IT men dei svara utrulig seint! Håpa eg kjem inn igjen snart! :)

Legge det inn under signatur i redigeringa :) HelenaH her foresten, har ikkje lakt ut noke sida eg ikkje kjem meg inn på profilen min! -.- igjen.... Prøva og få hjelp av IT men dei svara utrulig seint! Håpa eg kjem inn igjen snart! :)
Ok. Hvor blir bildet lagt ut da?

Back
Topp