Tilgangsansvarlige skjult forum

jeg mener det skjulte forumet. Innleggene mine står på toppen av denne siden (inne via appen.)
Skjult forum kommer i løpet av de neste dagene. Det vil komme en post fra forumansvarlig med informasjon om skjult forum. Deretter skriver du melding til meg eller Kamillete og vi vil gi deg tilgang :)

jeg mener det skjulte forumet. Innleggene mine står på toppen av denne siden (inne via appen.)
Hvilken app bruker du? :) jeg har ikke funnet en forumapp

Bruker babyverden appen. Formuet ligger inni der. Siste tråder - så lenker den direkte hit. Veldig oversiktlig og fin!
du får også opp egen bruker med antall innlegg o.l øverst på forumet fast.
Takk :)

Hvordan blir man medlem i skjult gruppe? Jeg har over 50 innlegg :love7

Hvordan finner jeg ut hvor mange innlegg jeg har skrevet? Trur inne jeg har skrevet 50 enda, men prøver så godt jeg kan :p

Hvordan finner jeg ut hvor mange innlegg jeg har skrevet? Trur inne jeg har skrevet 50 enda, men prøver så godt jeg kan :p
Du har 36 innlegg

Jeg sku lage ny tråd har i gruppen . Hvorfor får jeg ikke til?

Vedlegg

• 7D61C539-AE3F-4E51-AFF6-A67589BC3D5D.png
    7D61C539-AE3F-4E51-AFF6-A67589BC3D5D.png
    45,4 KB · Visninger: 15
Hei!

Er det noen som kan ta over stafettpinnen som TGA-ansvarlig for meg? Det er veldig lite jobb da mange allerede har tilgang og Martemor2015 også gjør mye. Av personlige årsaker kommer jeg til å ta en liten pause herfra (prøve hvertfall) og da er jeg ikke innom ofte nok til å ha ansvaret ❤️

Back
Topp