Tilgangsansvarlig

Førstegangsmamma2020

Gift med forumet
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Er det noen som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig for skjult forum?
Vi trenger vel 2-3 stk.
Har aldri gjort dette selv, men det går ut på at man må være med og kontrollere og gi beskjed til forumansvarlig om hvem som skal ha tilgang til skjult forum når det er oppe og går :)

Så, noen som kunne tenke seg oppgaven?

Edit: tilgangsansvarlig må også gi beskjed til forumsansvarlig dersom det er noen som ikke er aktive og dermed mister tilgang til skjult forum. Det tas vanligvis en gjennomgang 1 gang hver nåned.
 
Last edited:
Må de ikke og passe på at de som ikke er aktive, mister plassen sin?
 
Jeg har mulighet, men håper noen andre melder seg også. Sikkert greit å være minst 2 :angelic:
Supert!
Vurderte også «å melde meg», men er litt skummelt da vi liksom enda ikke har fått bekreftet liv :shy:
Hadde vært veldig greit å være 3, men vi må minst være 2.
 
Supert!
Vurderte også «å melde meg», men er litt skummelt da vi liksom enda ikke har fått bekreftet liv :shy:
Hadde vært veldig greit å være 3, men vi må minst være 2.
Skjønner at du vil vente til etter tul :Heartred Det var derfor jeg ventet til i dag jeg også.
Men hvis du har lyst til å være tilgangsanvarlig så kan du jo også melde deg, og hvis det viser seg at det ikke går veien må vi bare finne nye ansvarlige. Det gjelder jo meg også. Men skjønner hvis du vil heller vente altså, ikke meningen å «pushe» deg :)
 
Skjønner at du vil vente til etter tul :Heartred Det var derfor jeg ventet til i dag jeg også.
Men hvis du har lyst til å være tilgangsanvarlig så kan du jo også melde deg, og hvis det viser seg at det ikke går veien må vi bare finne nye ansvarlige. Det gjelder jo meg også. Men skjønner hvis du vil heller vente altså, ikke meningen å «pushe» deg :)
Kan egentlig bare melde meg :shy: Har vel egentlig lyst å prøve uansett.
Men har jo også jobb og 2 små hjemme så folk får bare smøre seg med tålmodighet dersom de ikke får svar/tilgang så fort som de skulle gjerne skulle ønske :hungry:

Andre som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig?
 
Jeg tørr ikke ta på meg noe … har forlatt tre termin grupper på 1 år nå :arghh: Så vet jeg ikke om jeg tørr ta på meg ansvaret , for jeghar perioder jeg er lite aktiv også .
 
Flere som har lyst til å være tilgangsansvarlig? Jeg var nok litt for rask med å melde meg, så håper noen andre kan ta på seg oppgaven :angelic:
 
Noen andre som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig med @MaleneK og meg? Selv om det går med 2 kan det være veldig greit å være 3 :happy:
 
Back
Topp