Ja, det kan være lurtSkal jeg si ifra om det også kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan være lurtSkal jeg si ifra om det også kanskje?
Hva ble vi enige om? Grønn farge?Ja, det kan være lurt
Ja selvfølgeligSiden det er litt usikkert om man kan være på flere: kanskje @Babyønske23, @Månelilje og @TSM97.25 vil dele ansvaret?
Grønn eller rød er vel de to som er nevnt mest, så ta avgjørelsen duHva ble vi enige om? Grønn farge?
NotertGrønn eller rød er vel de to som er nevnt mest, så ta avgjørelsen du
Enig at den fargen var mye finere enn den gule! Om det ikke er påske hvert fallJa Den gule ser du lenger opp i tråden. Jeg vet heller ikke hvilke farger man kan velge mellom. Men stemmer for rød eller oransje
Ingen som melder seg? Vi har bare 100 innlegg igjen ca. så det klarer vi vel innen morgendagen
Tror ikke jeg kan være siden jeg allerede er det for en annen termingruppe, så det er fint om noen andre vil ta ansvar
Jeg lot forumansvarlig overraske ossSer ut som at det blir fargen grønn
Så greit å vite, tusen takk(Sniker for å si at, det går fint an det jeg er tga for både oktober 21 og juli 23. Men oktober 21 er sånn sett ferdig med inn og ut av medlemmer, så da er det ikke dobbelt opp med arbeid liksom.. Ser dere har funnet tga altså, men bare sånn; det GÅR an, om du vurderer det til en annen gang)
Det er generelt på september 2023, også lekene våreNoen som vet, når det gjelder de 50 innleggene man må ha skrevet, gjelder de man har skrevet under våre leker eller må de være på de andre innleggene?
Har gitt beskjed til forumansvarlig!Oiii
@Månelilje @Babyønske23 @TSM97.25
Kom ikke 2023 med i skjult navnet? Nå kan det jo være hvilket som helst år