Tilgangsansvarlig

Spirenx

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Om ca. 300 innlegg får vi skjult forum :D Navnet har vi stemt på og det ble septemberskattene2023.

Men vi trenger tilgangsansvarlig(e). Har forstått at det er lurt med minst 2 stk. Noen som kunne tenke seg å ta jobben?

Kopiert fra Juli2023;

Man må sjekke at alle som vil ha tilgang, oppfyller kravene (har Nick, har skrevet seg på terminlista, har 50 innlegg, har vært på forumet i minst 1 mnd), og gi beskjed videre om hvem som skal være med eller fjernes fra tilgang til skjult.
Man må lage og oppdatere liste om hvem som har tilgang på skjult, så man har kontroll.
Man må sjekke at de som har tilgang på skjult, opprettholder kravene til å beholde tilgangen på skjult. (Vanligvis er dette å skrive f.eks 10-20 innlegg i måneden på skjult; samt at man må fremdeles stå på terminlisten.).

Ingen som melder seg? Vi har bare 100 innlegg igjen ca. så det klarer vi vel innen morgendagen :)

Tror ikke jeg kan være siden jeg allerede er det for en annen termingruppe, så det er fint om noen andre vil ta ansvar :hilarious:

Ingen andre som kan dele tilgangsansvaret med babyønske23? Fint å være minst to :happy:

Om ingen andre melder seg så kan sikkert jeg hjelpe…dersom det går å være for flere grupper samtidig!

Jeg kan sikkert hjelpe. Men hva gjør man? Om det ikke er noe annet enn å gjøre enn det som står her så kan jeg sikkert. Er ganske ny på det :hilarious:

Man må sjekke at de som ønsker tilgang faktisk oppfyller kravene og så følge med når det er gått 1 mnd om noen mister tilgang pga lite aktivitet. Det krever litt å gå igjennom om det er mange i gruppen, men er veldig ålreit. Man bør også være inne jevnlig for å få med seg meldinger :)

Kom vi frem til farge på banneret forresten? Tror man må velge det også. Gult eller rødt kanskje for høst? Eventuelt grønt, er vel gjerne grønt fremdeles i september også

Kom vi frem til farge på banneret forresten? Tror man må velge det også. Gult eller rødt kanskje for høst? Eventuelt grønt, er vel gjerne grønt fremdeles i september også
Gul er så stygg :bag: Oransje?

Stemmer for blått eller grønt :)

Er oransje den du har for september 2020? Vet ikke helt hvilke farger man kan velge mellom :angelic:
Ja :angelic: Den gule ser du lenger opp i tråden. Jeg vet heller ikke hvilke farger man kan velge mellom. Men stemmer for rød eller oransje :shy:

Stemmer også for en grønn farge, kanskje en litt «varm» en :D

Back
Topp