Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva innebærer rollen?For å få skjult forum så må vi ha tilgangsansvarlig, 2 stk tror jeg ? Er det noen som kunne tenkt seg å ta på seg denne rollen?![]()
Kopiert fra Juli2023;Hva innebærer rollen?
Jeg har vært tilgangansvarlig en gang tidligere, og det er ikke så mye jobb, men det krever jo at man følger litt med. Kommer ann på hvor streng man vil være og sånt.
Usikker på om jeg vil ta på meg dette igjen da det er stor sannsynlighet for at jeg får et prematurt barn og derfor havner i min egen litt boble etter fødsel og dermed ikke får fulgt så godt opp på slutten

Hva med deg da?Ingen som kunne tenke seg det?
Vi trenger 2 stk. Også!

Hva med deg da?![]()

Ja, ikke sant. Skjønner den da. Vi har noen dager til å krangle på endaUsikker på.om jeg for bli værende, er min 5 graviditet og bare 1 barn foreløpig, så litt skummelt å skulle melde seg da
Og vi trenger uansett en til![]()

Ja, ikke sant. Skjønner den da. Vi har noen dager til å krangle på enda
Men om ingen melder seg kan jeg muligens ta det på meg, men muligens trekker meg litt tilbake på slutten. Men vi kan sikkert også bytte iløpet av året om det skulle skjære seg helt.
Ikke sant. Vi kan slite sammen om det og seJa, vi finner vel ut av det
I verstefall kan jeg sikkert prøve også får noen ta over om det ikke skulle gå![]()

Kan vi ikke fordele jobben på alle oss tre da?Jeg kan prøve meg på som tilgangsansvarlig, men vil ha med meg en til! @Stallkjærringa kunne du tenke deg? Evt en annen?![]()
Kan vi ikke fordele jobben på alle oss tre da?
Kan vi ikke fordele jobben på alle oss tre da?