Tilgangsansvarlig

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
For å få skjult forum så må vi ha tilgangsansvarlig, 2 stk tror jeg ? Er det noen som kunne tenkt seg å ta på seg denne rollen? :happy:

Hva innebærer rollen?
Kopiert fra Juli2023;

Man må sjekke at alle som vil ha tilgang, oppfyller kravene (har Nick, har skrevet seg på terminlista, har 50 innlegg, har vært på forumet i minst 1 mnd), og gi beskjed videre om hvem som skal være med eller fjernes fra tilgang til skjult.
Man må lage og oppdatere liste om hvem som har tilgang på skjult, så man har kontroll.
Man må sjekke at de som har tilgang på skjult, opprettholder kravene til å beholde tilgangen på skjult. (Vanligvis er dette å skrive f.eks 10-20 innlegg i måneden på skjult; samt at man må fremdeles stå på terminlisten.).

ser de i juli har 2 tilgangsansvarlige. Det er sikkert lurt!

Jeg har vært tilgangansvarlig en gang tidligere, og det er ikke så mye jobb, men det krever jo at man følger litt med. Kommer ann på hvor streng man vil være og sånt.

Usikker på om jeg vil ta på meg dette igjen da det er stor sannsynlighet for at jeg får et prematurt barn og derfor havner i min egen litt boble etter fødsel og dermed ikke får fulgt så godt opp på slutten

Jeg har vært tilgangansvarlig en gang tidligere, og det er ikke så mye jobb, men det krever jo at man følger litt med. Kommer ann på hvor streng man vil være og sånt.

Usikker på om jeg vil ta på meg dette igjen da det er stor sannsynlighet for at jeg får et prematurt barn og derfor havner i min egen litt boble etter fødsel og dermed ikke får fulgt så godt opp på slutten

Ser den!

Tror dessverre at det blir for mye for meg. Så håper noen andre kan :Heartred

Dytter denne opp!

Ingen som kunne tenke seg det? :bag:
Vi trenger 2 stk. Også!

Usikker på.om jeg for bli værende, er min 5 graviditet og bare 1 barn foreløpig, så litt skummelt å skulle melde seg da :bag:

Og vi trenger uansett en til :hilarious:
Ja, ikke sant. Skjønner den da. Vi har noen dager til å krangle på enda :angelic:

Men om ingen melder seg kan jeg muligens ta det på meg, men muligens trekker meg litt tilbake på slutten. Men vi kan sikkert også bytte iløpet av året om det skulle skjære seg helt.

Ja, ikke sant. Skjønner den da. Vi har noen dager til å krangle på enda :angelic:

Men om ingen melder seg kan jeg muligens ta det på meg, men muligens trekker meg litt tilbake på slutten. Men vi kan sikkert også bytte iløpet av året om det skulle skjære seg helt.

Ja, vi finner vel ut av det :hilarious:
I verstefall kan jeg sikkert prøve også får noen ta over om det ikke skulle gå :)

Jeg kan prøve meg på som tilgangsansvarlig, men vil ha med meg en til! @Stallkjærringa kunne du tenke deg? Evt en annen? :happy:

Back
Topp