Tilgangsansvarlig til skjult gruppe

Hei,

Det må absolutt ikke være to, en holder lenge ;)
Så flott at du vil :)
Men jeg føler vi må være to:hilarious:
Kommer nok ikke til å følge med hver eneste dag etter fødsel, og da er det kjedelig om noen andre må vente på meg:dead: men det er uansett ikke umulig!:joyful: jeg kan være tilgangsansvarlig uansett :joyful:

Men jeg føler vi må være to:hilarious:
Kommer nok ikke til å følge med hver eneste dag etter fødsel, og da er det kjedelig om noen andre må vente på meg:dead: men det er uansett ikke umulig!:joyful: jeg kan være tilgangsansvarlig uansett :joyful:
Om 8 mnd er det nok svært få/ingen som kommer til å søke om innpass i gruppen uansett. Og er det det så kan dem vente ;)

Dere må alle bli enige om navn og tilgangsansvarlig, så er gruppen klar når dere passerer 5000 innlegg. (TGA må sende meg en pm)
Men blir det etter kl.15 i morgen så må det vente til mandag ;)

Om 8 mnd er det nok svært få/ingen som kommer til å søke om innpass i gruppen uansett. Og er det det så kan dem vente ;)

Dere må alle bli enige om navn og tilgangsansvarlig, så er gruppen klar når dere passerer 5000 innlegg. (TGA må sende meg en pm)
Men blir det etter kl.15 i morgen så må det vente til mandag ;)
Hva innebærer det å være tilgsngsansvarlig? Jeg kan godt være nr to :angelic:

Tusen takk til LilleSpiren2018 og Hoppsideisi2020 for at dere melder dere frivillig til å være tilgangsansvarlige for oss! Jeg lover å sjekke reglene nøye og ikke be om tilgang til skjult forum før jeg oppfyller alle kravene. :D

PS. LilleSpiren2018 har laget en egen tråd der vi kan bli enige om navn, så da er vi snart i mål!

er dere veldig strenge på hvem som får tilgang? ser nå at jeg ble medlem 7.mai, jeg hadde liksom ikke behov før.. har jo ikke lyst å vente til 7.juni :angelic: har alle andre kriterier :angel8

Jeg lurer på om det må være 50 innlegg? I tillegg til spørsmålene ViVilla har

er dere veldig strenge på hvem som får tilgang? ser nå at jeg ble medlem 7.mai, jeg hadde liksom ikke behov før.. har jo ikke lyst å vente til 7.juni :angelic: har alle andre kriterier :angel8
Jeg lurer på om det må være 50 innlegg? I tillegg til spørsmålene ViVilla har

Vi i gruppen kan endre eller legge til regler. Er en standard som har blitt satt opp :-)

Hvordan gruppe er dette :D? Og hva er kriteriene :p?

Kopiert fra Tamara sitt festet innlegg om info:

Skjultgruppe! Alle grupper på forumet har mulighet til å få sin egen skjulte gruppe. Poenget med disse gruppene er at medlemmene kan "slippe seg litt mer løs" og være mer private. Ingen andre enn medlemmene i gruppen har tilgang her. Regler vedr. skjulte grupper: - Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene: Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene: - Du må ha laget deg et nick - Du må stå oppført på terminlisten - Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.) - Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned. - Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.) Hver termingruppe kan selv lage sine egne kriterier, disse over er bare en standard vi har satt. Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang

Hvordan gruppe er dette :D? Og hva er kriteriene :p?
Det er som sagt en skjult gruppe. Januar 2020 er et åpent forum som alle har tilgang til. Googler du noe du vet er skrevet her inne, vil mest sannsynlig den artikkelen dukke opp. Skjult gruppe er "hemmelig" for oss i denne gruppen. Kan dermed ikke søkes opp via Google, og blir mer privat. Lettere å spør om ting, dele ting osv

Back
Topp