Hvem kan tenke seg å være det?
Jeg kan ta den ene plassen, men må være to stk. Noen som melder seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,Hvem kan tenke seg å være det?
Men jeg føler vi må være toHei,
Det må absolutt ikke være to, en holder lenge
Så flott at du vil
Om 8 mnd er det nok svært få/ingen som kommer til å søke om innpass i gruppen uansett. Og er det det så kan dem venteMen jeg føler vi må være to
Kommer nok ikke til å følge med hver eneste dag etter fødsel, og da er det kjedelig om noen andre må vente på meg men det er uansett ikke umulig! jeg kan være tilgangsansvarlig uansett
Hva innebærer det å være tilgsngsansvarlig? Jeg kan godt være nr toOm 8 mnd er det nok svært få/ingen som kommer til å søke om innpass i gruppen uansett. Og er det det så kan dem vente
Dere må alle bli enige om navn og tilgangsansvarlig, så er gruppen klar når dere passerer 5000 innlegg. (TGA må sende meg en pm)
Men blir det etter kl.15 i morgen så må det vente til mandag
I hovedsak å legge inn folk i gruppen.Hva innebærer det å være tilgsngsansvarlig? Jeg kan godt være nr to
er dere veldig strenge på hvem som får tilgang? ser nå at jeg ble medlem 7.mai, jeg hadde liksom ikke behov før.. har jo ikke lyst å vente til 7.juni har alle andre kriterier
Jeg lurer på om det må være 50 innlegg? I tillegg til spørsmålene ViVilla har
da får vi krysse fingrene for at dere justerer reglene bittelitt for ossVi i gruppen kan endre eller legge til regler. Er en standard som har blitt satt opp
Hvordan gruppe er dette ? Og hva er kriteriene ?
Det er som sagt en skjult gruppe. Januar 2020 er et åpent forum som alle har tilgang til. Googler du noe du vet er skrevet her inne, vil mest sannsynlig den artikkelen dukke opp. Skjult gruppe er "hemmelig" for oss i denne gruppen. Kan dermed ikke søkes opp via Google, og blir mer privat. Lettere å spør om ting, dele ting osvHvordan gruppe er dette ? Og hva er kriteriene ?
Hvordan blir man medlem?Vi i gruppen kan endre eller legge til regler. Er en standard som har blitt satt opp
I fixHvordan blir man medlem?
I fix
Du må sende meg melding. Les kriteriene på festet innlegg fra Tamara hvis du er usikkerHar veldig lyst å bli med jeg og