Tilgangsansvarlig skjult gruppe

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg har meldt meg som tilgangsansvarlig for den skjulte gruppen her på Februar 2015.

Om det er noen som har fryktelig mye i mot det, må de si i fra, sånn at vi eventuelt kan få byttet. Jeg begynner ihvertfall med å sende melding til moderator, sånn at vi får den skjulte gruppen i gang :D

Så fint at du vil ta ansvar for den oppgaven :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempe fint :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg har ikke noe imot det. Men er det sånn at man må ha brukt BV aktivt i 1 mnd Før man kommer inn på skjult gruppe?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Jeg har ikke noe imot det. Men er det sånn at man må ha brukt BV aktivt i 1 mnd Før man kommer inn på skjult gruppe?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det stemmer. I tillegg må du ha postet minst 50 innlegg på terminforumet. For å se hvor mange innlegg du har her, kan du klikke på "Mine innlegg" og så telle hvor mange som ligger inne på Februar 2015. Det finnes dessverre ingen enklere måte å gjøre det på :(

Har ingenting mot det jeg :-) Blir kjekt til oss og få skjult forum :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må man a et viss antall innlegg for å bli med i skjult gruppe ? Har veldig lyst ti å bli med :):)

Må man a et viss antall innlegg for å bli med i skjult gruppe ? Har veldig lyst ti å bli med :):)
Når man har 50 innlegg på terminforumet, og har vært medlem av Babyverden i en mnd, får man tilgang :)

Hvordan kan jeg se at jeg har 50 innlegg på terminforumet ?

Hvordan kan jeg se at jeg har 50 innlegg på terminforumet ?

Trykk på nicket ditt øverst til høyre og så Dine innlegg. Der må du nesten bare telle antall innlegg i Februar 2015

Det er jo supert

OK takk:) da hadde jeg en del igjen ;)

Det har jeg gjort :)

Har litt igjen jeg også før jeg får bli med i skjult gruppe. Hvor stemmer man på navn?

Sent from my iPad using BV Forum

Har litt igjen jeg også før jeg får bli med i skjult gruppe. Hvor stemmer man på navn?

Sent from my iPad using BV Forum
Avstemmingen er over, og det var Februarlykke 2015 som vant. Gruppen er oppe og går om noen dager, så om du mangler innlegg, er det bare til å henge litt i skravletråden :)

Fra mobil.

Back
Topp