Tilgangsansvarlig skjult forum

Bra du fant den :)

Slik jeg tenker det da er at det vil ALLTID være etternølere! Jeg ble ikke aktiv i mitt forrige terminforum før etter jentungen ble født! Men har hvert veldig aktiv siden den tid da :p

Skal man tenke på alle hele tiden får man faktisk ikke gjort noe, tenk om noen kommer i april og syns det er dårlig gjort at vi har fikset og ordnet?

Men er grunnet til at jeg nevner midlertidig da, da burde alle føle seg velkomne

Det er jo stor forskjell på å vente på noen etternølere i april og de som faktisk ikke har fått positiv test enda da.. Men vi klarer vel ikke å gjøre alle til lags uansett..

Det er jo stor forskjell på å vente på noen etternølere i april og de som faktisk ikke har fått positiv test enda da.. Men vi klarer vel ikke å gjøre alle til lags uansett..
Joa men noen kan jo ha en sånn type syklus at de finner det ut sent osv. Har sluttet å overraske meg over slike ting :p

Og når vil de som har termin 31 oktober være 5 uker på jeg? Hmmm

Joa men noen kan jo ha en sånn type syklus at de finner det ut sent osv. Har sluttet å overraske meg over slike ting :p

Og når vil de som har termin 31 oktober være 5 uker på jeg? Hmmm
Screenshot_2016-02-14-16-32-39.png

Nesten to uker må vi vente da

Skjønner egentlig ikke at dette skal være noe problem :P kjør på sier bare jeg :D

Uff, det ble nesten litt antiklimaks å nå 5000 innlegg nå.. Skal vi bare kjøre på med midlertidig og håpe at ingen føler seg overkjørt? Jeg kan si fra meg oppgaven som tilgangsansvarlig om det skulle dukke opp noen som helst ville vært det selv :)
Avstemningen for navn kan jo bli stående så lenge som helst egentlig, hvis vi likevel oppretter skjult med midlertidig navn..

Uff, det ble nesten litt antiklimaks å nå 5000 innlegg nå.. Skal vi bare kjøre på med midlertidig og håpe at ingen føler seg overkjørt? Jeg kan si fra meg oppgaven som tilgangsansvarlig om det skulle dukke opp noen som helst ville vært det selv :)
Avstemningen for navn kan jo bli stående så lenge som helst egentlig, hvis vi likevel oppretter skjult med midlertidig navn..
Og vi som har stått på for å nå 5000. Var litt skuffende at vi må vente egentlig. Vi kan evt stemme om vi skal opprette nå eller senere?

Jeg stemmer for nå, hva ellers er poenget med 5000 innlegg hvis en uansett må vente til " alle er ombord" Personlig hadde jeg ikke brydd meg om det var opprettet skjult forum, med navn og tillgangsansvarlig og hele pakka ;)

Syns ikke du skulle måtte gjøre det heller!
Ingen burde føle seg overkjørt! Og såpass tidlig er det normalt at folk vil komme og gå litt så alle burde føle seg like velkomne uansett tenker jeg selvom tilgangsansvarlig er i boks ;)

Syns ikke du skulle måtte gjøre det heller!
Ingen burde føle seg overkjørt! Og såpass tidlig er det normalt at folk vil komme og gå litt så alle burde føle seg like velkomne uansett tenker jeg selvom tilgangsansvarlig er i boks ;)

Vi får ta en avstemning da ;) kanskje dere synes jeg gjør en dårlig jobb :p

Jeg har mye erfaring som forums moderator for blant annet verdens største YouTube forum. Jeg er også administrator i flere forumer og er med i mange team. Jeg er villig til å stille.

Back
Topp