Tilgangsansvarlig og regler for skjult gruppe.

Altså, i utgangspunktet ønsker jeg ikke å være tga, men jeg kan godt begynne å være det inntil enten LilleFrueMedSpire finner noen til å overta for seg så hun kan være det (hvis hun ikke har funnet noen nå? :) ) eller til noen andre sier de gjerne vil overta, så vi iallefall får dette skjulte opp å gå.
Jeg har iallefall et stort ønske om å få det på plass nå, og jeg er en utålmodig sjel :p
Det har jo vært mange som har venta på dette skjulte.

Flott om du vil ta ansvar for forumet! :)

Flott at flere har meldt seg. :DForeslår at en av dere sender melding å spør om det kan være flere som deler ansvaret.. Vil tro det lar seg gjøre :)
Skulle gjerne meldt meg selv, men pga sykdom tørr jeg ikke ta det ansvaret.

Jeg kan godt være det, men da synes jeg det er veldig flott om én kunne tenke seg å dele ansvaret med meg :) Du kanskje? :)
Jaa, om det går an å dele på det så kan jeg det :)
Spennende å få høre hva sjefene sier :p
Er vel Tamara man må kontakte?

Jaa, om det går an å dele på det så kan jeg det :)
Spennende å få høre hva sjefene sier :p
Er vel Tamara man må kontakte?

Flott :) De har vært/er to ansvarlige i de skjulte forumet til september 2016, så antar at det går greit:) Jeg har sendt melding til moderator (Linda), men har ikke fått svar. Send gjerne en melding til Tamara:)

Flott :) De har vært/er to ansvarlige i de skjulte forumet til september 2016, så antar at det går greit:) Jeg har sendt melding til moderator (Linda), men har ikke fått svar. Send gjerne en melding til Tamara:)
Okei så flott :)
Skal jeg eller du skrive til Tamara?

Den skjulte gruppen er ikke oppe og går enda. Jeg har sendt melding til moderator (Linda) og Tamara, men ikke fått svar. Antar at det har vært hektisk rundt 17.mai:)

Last edited:
Back
Topp