Tilgangsansvarlig og regler for skjult gruppe.

Joyfull

Elsker forumet
Julibarna2014
Noen som er interessert i å være tilgangsansvarlig?
Tenker det er greit det er noen som har anledning til å være pålogget ganske regelmessig, slik at noen ikke må vente i flere uker på tilgang til skjult gruppe.
Vist det er flere interesserte foreslår jeg vi velge den med tidligst termin, eller har avstemming.

Vi må også bli enig om regler for gruppen.
Skal vi bruke de som babyverden har foreslått, eller lage helt egne?
Kom med forslag :)

Jeg tenker også at det bør være noen som er mye pålogget, som kan godkjenne/vurdere rimelig kjapt. regner med jeg ikke er den eneste utålmodige sjelen her inne :p

Ang regler så syns jeg egentlig de foreslåtte er veldig greie :)

Det bør helt klart være noen som er, eller har anledning til å være, innom bv regelmessig/ofte. På forrige forum jeg var med i var det for øvrig to som hadde ansvar. For min del kan vi gjerne benytte de reglene BV allerede har utformet:)

Altså, i utgangspunktet ønsker jeg ikke å være tga, men jeg kan godt begynne å være det inntil enten LilleFrueMedSpire finner noen til å overta for seg så hun kan være det (hvis hun ikke har funnet noen nå? :) ) eller til noen andre sier de gjerne vil overta, så vi iallefall får dette skjulte opp å gå.
Jeg har iallefall et stort ønske om å få det på plass nå, og jeg er en utålmodig sjel :p
Det har jo vært mange som har venta på dette skjulte.

Altså, i utgangspunktet ønsker jeg ikke å være tga, men jeg kan godt begynne å være det inntil enten LilleFrueMedSpire finner noen til å overta for seg så hun kan være det (hvis hun ikke har funnet noen nå? :) ) eller til noen andre sier de gjerne vil overta, så vi iallefall får dette skjulte opp å gå.
Jeg har iallefall et stort ønske om å få det på plass nå, og jeg er en utålmodig sjel :p
Det høres vell ut som en god plan det? :)

Jeg kunne godt ha gjort det, men vi har ikke nett hjemme nå, så jeg sitter bare på mobilen... :( da får jeg ikke redigert så mye og det blir så tungvindt :(

Hei alle sammen! Hvordan er det egentlig med reglene for skjult gruppe? Har lest at man må ha vært medlem så og så lenge. Tror der var 1 mnd. Jeg har ikke vært medlem så lenge, hva gjør jeg da? Venter til det har gått 1 mnd og så sender en forespørsel?

Hei alle sammen! Hvordan er det egentlig med reglene for skjult gruppe? Har lest at man må ha vært medlem så og så lenge. Tror der var 1 mnd. Jeg har ikke vært medlem så lenge, hva gjør jeg da? Venter til det har gått 1 mnd og så sender en forespørsel?
Det er jo ikke så lenge til du har vært medlem 1 mnd. Tipper innen alt er oppe å går så slipper du inn ;)

Jeg tenker at grunnen til at folk er litt skeptisk til å melde seg kanskje er fordi det er litt tidlig enda?! De fleste er usikre, kanskje redd for å miste?
Det er jo ikke så mye aktivitet her inne enda, men vil tippe det tar seg gradvis opp framover :)

Kunne tatt på meg ansvaret hvis noen andre kunne delt dette med meg? Men har ikke vært medlem 1mnd enda, så må isåfall vente til da :-)

Kjempefint om noen vil være tilgangsansvarlig! :) Jeg er nok ikke inne ofte nok til det. Men hvordan sender man forespørsel om å bli medlem av skjult gruppe?

Back
Topp