Tilgangsansvarlig og navn på skjult forum

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Dette er det vi har tenkt og det som har blitt nevnt på skjult forum tråden:)

Navn : ♡Junigull 2016♡

Tilgangsansvarlig: BMC

Er det noen andre som ønsker å være tilgangsansvarlig, eller ønsker at forumet skal hete noe annet så kan de skrive det her så stemmer vi :)

Hvis ikke så er vi klar til skjult forum :):)
Frist frem til lørdag 24/10 kl : 12.00

Last edited:
Kan vi ha et hjerte også? Det er jo så fint! :D

Junigull 2016 ♡

Ellers er jeg enig i innlegget ditt! :) Tenker at den som vil være tilgangsansvarlig må ha både tid og lyst til å gjennomføre arbeidet som følger med seg.
Skal vi sette en frist man må protestere/kommentere/komme med forslag innen? F.eks søndag klokken 12? Hvis ikke noen har forslag innen den tid, så er det bestemt?

Ellers er jeg enig i innlegget ditt! :) Tenker at den som vil være tilgangsansvarlig må ha både tid og lyst til å gjennomføre arbeidet som følger med seg.
Skal vi sette en frist man må protestere/kommentere/komme med forslag innen? F.eks søndag klokken 12? Hvis ikke noen har forslag innen den tid, så er det bestemt?

Ja det var lurt, eller vi kan ta lørdag kl 12, det er vell god nok tid det også?
Og så virket det egentlig som om de fleste var enige så :-)

Men jeg skal oppdatere og ta med frist :-)

Ja det var lurt, eller vi kan ta lørdag kl 12, det er vell god nok tid det også?
Og så virket det egentlig som om de fleste var enige så :-)

Men jeg skal oppdatere og ta med frist :-)
Ja, du har helt rett! Lørdag er nok massevis av tid. Jeg også tror de fleste var enige, men det er vel mest fair å sette frist. :)

Og ja, ble veldig fint med hjerter! :P

Da er tråden oppdatert med frist frem til lørdag :-) :-)
Gleder meg til skjult gruppe :-)

skal forumet bli lukket eller ska det komme en ny lukket gruppe?

Selve forumet skal ikke lukkes, men det opprettes tilgang til en skjult del. Der kan vi stille spørsmål som vi kanskje ikke ønsker at hvem som helst skal kunne se og lese, for eksempel! :)

Selve forumet skal ikke lukkes, men det opprettes tilgang til en skjult del. Der kan vi stille spørsmål som vi kanskje ikke ønsker at hvem som helst skal kunne se og lese, for eksempel! :)

okei :) Kan alle i det skjulte formue se spørsmålene og slikt da?

okei :) Kan alle i det skjulte formue se spørsmålene og slikt da?

Så vidt jeg har skjønt (er ikke medlem av noen skjulte grupper) er det bare de som er medlem som kan se det forumet og alt innholdet. Men det kan sikkert noen som er mer erfarne svare på! :)

Kun de med tilgang til det skjulte forumet som får sett det som står :) det er visse kriterier får å få tilgang :)

Gleder meg! Kommer inn så fort jeg har vært medlem i en mnd!

Det blir nok bra:):)

Back
Topp