Tilgangsansvarlig for skjult gruppe..

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Avsluttet...

Denne dagen er navnet klart og vi er klare for å opprette skjult gruppe.
Hvis ingen melder seg tar jeg på meg oppgaven.

Hvis vi skal ha skjult gruppe på dette terminforumet må vi ha en tilgangsansvarlig.

Jeg kan godt melde meg frivillig. Men hvis det er noen flere som vil ta jobben si gjerne i fra så kan vi ha en avstemming. :D

_____

Her er jobb beskrivelsen:

Den som blir tilgangsansvarlig er den man skal ta kontakt med for å søke om tilgang til den skjulte gruppa, og oppgavene til den ansvarlige ved hver søknad blir å sjekke om vedkommende oppfyller kravene som er satt av babyverdens admin og brukere. Disse kravene er følgene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Tilgangsansvarlig blir også automatisk VIP medlem, får tilgang til underforumet for VIP, og må oppdatere gruppens tråd på VIP med hvem som skal inn og ut av gruppen.

Si i fra i kommentarfeltet hvis du kunne hvert interessert..
 
Last edited:
Hvis vi skal ha skjult gruppe på dette terminforumet må vi ha en tilgangsansvarlig.

Jeg kan godt melde meg frivillig. Men hvis det er noen flere som vil ta jobben si gjerne i fra så kan vi ha en avstemming. :D

_____

Her er jobb beskrivelsen:

Den som blir tilgangsansvarlig er den man skal ta kontakt med for å søke om tilgang til den skjulte gruppa, og oppgavene til den ansvarlige ved hver søknad blir å sjekke om vedkommende oppfyller kravene som er satt av babyverdens admin og brukere. Disse kravene er følgene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

SI i fra i kommentarfeltet hvis du kunne hvert interessert.

Jeg tror du vil være en super tillgangsansvarlig :D
 
Tilgangsansvarlig blir også automatisk VIP medlem, får tilgang til underforumet for VIP, og må oppdatere gruppens tråd på VIP med hvem som skal inn og ut av gruppen.
 
Tilgangsansvarlig blir også automatisk VIP medlem, får tilgang til underforumet for VIP, og må oppdatere gruppens tråd på VIP med hvem som skal inn og ut av gruppen.
det er greit. :D legger det med i jobb beskrivelsen! ;)
takk for info!
 
Enig med folk her Mirell, tenker du kommer til å gjøre en god jobb som tilgangsansvarlig :) skulle gjerne meldt meg, men kjenner jeg meg selv rett så mister jeg rask oversikt når det gjelder sånne oppgaver...
 
Dytter litt på denne!
Nå er avstemmingen på hemmelig gruppe navn oppe.
Å da må vi ha tilgangsansvarlig.
Les jobbeskrivelsen på toppen. Å si ifra hvis du er interessert.
 
Dere er veldig søte alle sammen. :oops:
Men jeg fortsatt "stillingen" stå åpen frem til navnet er bestemt ihvertfall :)
 
Back
Topp