Tilfeldighet! (?)

Lodviss

Elsker forumet
Idag tidlig lekte jeg og Alma rundt på gulvet. Jeg merka hu begynte å bli trett og klar for en hvil igjen, men tenkte det var litt tidlig enda. Så jeg prøvde å gjøre henne interessert i forskjellige leker, men hun "klaga" bare mens hu lekte.
Etterhvert stakk hu plutselig ut på gangen, og ble værende der litt. Så snudde hu seg mot meg (som fortsatt lå i stua og så på henne) med et stort glis, og kom styrtende mot meg - men jakka og lua med seg! Krabba bort til meg og ga meg det! Og begynte å "klage" igjen.

Akkurat som om hu ville si at "kle på meg, ta meg ut i vogna og la meg sove!" [8|][8D][;)]

Det må jo bare være en tilfeldighet? Så mye kan hu da umulig forstå!!??
Andre som har lignende å fortelle om??

Det er jaggu bra gjort! Kanskje det venter lille prinsessa di en proffessorutdanning en dag [;)]

Fy søren å flink hun er da[:)] Kan være at det ikke var tilfeldighet. de er ganske smarte og forstår utrolig mye de nydelige små babysene våre[:)]

hehe.. jeg tror kaaaanskje det var mer tilfeldig jeg da [8D] men for all del.... hihi !!

ORIGINAL: Lilletrampepus

Barn blir ofte veldig undervurdert, og voksne tror de er dummere enn de faktisk er.. Så, jeg tror faktisk det kan være det at hu har forstått at når jakka og lua går på så skal dere ut. 

Ja, kanskje.. Hun har jo alltid sove ute på dagtid, og da alltid hatt på lue og jakke (utenom de få dagene med fint solskinn da). Mulig det er det hun forbinder de klærne med - hvil (de samme klærne hun har brukt også alltid, vokser jo aldri utav dem [8D])

Men syns liksom hu er så lita til å skjønne sånt, men de vokser jo faktisk til å forstår mer og mer [:)]

ORIGINAL: kasandre

Det er jaggu bra gjort! Kanskje det venter lille prinsessa di en proffessorutdanning en dag [;)]

Haha, ja, det skal du se![:D]

[:)]Tror det kan være tilfelle jeg[:)] Her pleier tulla å høre på musikk på mobilen mens hun danser med mormoren.. Og nå de siste dagene, går hun å finner mobilen, og går til mamma og drar henne i beina mens hun ''snakker'' Og klager litt..[:D]
Tror nok de skjønner mer enn de gir uttrykk for innimellom!

ORIGINAL: Delgado

[:)]Tror det kan være tilfelle jeg[:)] Her pleier tulla å høre på musikk på mobilen mens hun danser med mormoren.. Og nå de siste dagene, går hun å finner mobilen, og går til mamma og drar henne i beina mens hun ''snakker'' Og klager litt..[:D]
Tror nok de skjønner mer enn de gir uttrykk for innimellom!

Hehe, så skjønt![:)] Ja, de gjør nok sikkert det! Hu er nok ikke den babyen jeg liker å tro at hu fortsatt er [;)][8D]

har mistanke om at de forstår ting nå, hu mi prøver å ta på seg tøfflene sine hvis jeg har glemt d men hun letter ikke etter de hun prøver å ta de på når hun finner de. og er vi i sengen kommer hun bort å hiver seg på rygg da vil hun kvile litt å hu blir fornærma om jeg går bort da hehe

og når hun havner i mat stolen bruker vi en baby bjørn platiskk smekke som hun prøver å få tak i får hun tak i den prøver hun å ta den på.

hun rkryper til bade når hun vil bade å da blir hun sint om jeg tar henne ut der i fra uten bading hehe

ORIGINAL: 2Himalaga

har mistanke om at de forstår ting nå, hu mi prøver å ta på seg tøfflene sine hvis jeg har glemt d men hun letter ikke etter de hun prøver å ta de på når hun finner de. og er vi i sengen kommer hun bort å hiver seg på rygg da vil hun kvile litt å hu blir fornærma om jeg går bort da hehe

og når hun havner i mat stolen bruker vi en baby bjørn platiskk smekke som hun prøver å få tak i får hun tak i den prøver hun å ta den på.

hun rkryper til bade når hun vil bade å da blir hun sint om jeg tar henne ut der i fra uten bading hehe

Hehe, de er nå skjønne! [:D]
Slik er Alma også når det gjelder solbriller (finner hun dem skal de foran øynene), mobil (på øret) og hårbøyle (på hodet). Finner hun det, så vet hun hvordan hun skal bruke det! [:D] Men heldigvis kan jeg fortsatt ta henne bort eller ta tingene fra henne uten at hun blir sint. Hun finner bare neste ting å holde på med! [;)]

Back
Topp