Tildeling av timer på OUL

Jeg har fått til oul den 16.2. Jeg er da 18+5.

Jeg fikk innkalling i posten fra sykehuset.

Dytter - får alle innkalling til ultralyd på helsenorge nå? Får man melding eller må man inn å sjekke? Fastlegen har sendt henvisning til Ahus, så er derfra det kommer.

Jeg fikk sms om at jeg hadde ny beskjed inne på helsenorge, hadde da fått tildeling av time - og papirutgaven kom i posten 3-4 dager senere :happy:

Jeg var hos fastlege 16.des, var da 9+1, hadde første svangerskapskontroll. Han sa da at han sendte henvisning til OUL, men har fortsatt ikke fått time. Nå har det jo vært jul da, men usikker på hvor lang tid jeg skal forvente at det tar?

Fikk melding på helsenorge to dager etter legetimen med tildelt oul i begynnelsen av februar :)

Jeg var hos fastlege 16.des, var da 9+1, hadde første svangerskapskontroll. Han sa da at han sendte henvisning til OUL, men har fortsatt ikke fått time. Nå har det jo vært jul da, men usikker på hvor lang tid jeg skal forvente at det tar?
Har heller ikke fått time ennå til oul, var hos jordmor 18.12.20 og hun sendte henvisning da. På helsenorge står det at den er vurdert 28.12 20, men he ikke fått timen ennå. Antar den komme snart og ting har tatt litt mer tid nå i julen

Fikk melding om oul time på helsenorge 2 timer etter legetimen

Fikk melding om oul time på helsenorge 2 timer etter legetimen

Det var effektivt. Jeg har vært inne på helenorge, men får ikke opp noe informasjon om time der.

Får satse på at det er som Lilletrillee over her nevner, at ting tar litt tid i jula.

Hører jeg ikke noe snart får jeg ringe legekontoret å forsikre meg om at henvisningen ble sendt.

Har heller ikke fått time ennå til oul, var hos jordmor 18.12.20 og hun sendte henvisning da. På helsenorge står det at den er vurdert 28.12 20, men he ikke fått timen ennå. Antar den komme snart og ting har tatt litt mer tid nå i julen

Da håper jeg vi begge hører noe den kommende uka :)

Jeg var den 18.12 og har ikke hørt noe. Bor i midt-Norge og det mangler fortsatt mange funksjoner på helsenorge også, så ser ikke mye der.

jeg begynner å lure på om legen glemte å sende henvisningen. Vet ikke om jeg skal ringe å purre i dag, eller vente litt til.

Jeg var den 18.12 og har ikke hørt noe. Bor i midt-Norge og det mangler fortsatt mange funksjoner på helsenorge også, så ser ikke mye der.

jeg begynner å lure på om legen glemte å sende henvisningen. Vet ikke om jeg skal ringe å purre i dag, eller vente litt til.

Ser at helse sør-øst også mangler en del funksjoner på helsenorge, så får ikke sett så mye der jeg heller.

Jeg gir det noen dager nå, må mest sannsynlig ringe legen mot slutten av uka uansett, så da spør jeg med det samme om henvisningen, om jeg fortsatt ikke har hørt noe da :)

Håper det løser seg for oss :)

Ser at helse sør-øst også mangler en del funksjoner på helsenorge, så får ikke sett så mye der jeg heller.

Jeg gir det noen dager nå, må mest sannsynlig ringe legen mot slutten av uka uansett, så da spør jeg med det samme om henvisningen, om jeg fortsatt ikke har hørt noe da :)

Håper det løser seg for oss :)
Jeg ringte fastlegen, de mente de hadde sendt. Jeg ringte st. Olavs som sa de ikke har fått noe. Så jeg ringte fastlegen igjen, de skal se om de får til å fikse det :happy:

Wohoo fikk endelig time i dag tildelt, men ikke før 8 februar så det virka veldig lenge til da jeg er så nysjerrig på huleboeren min

Jeg ringte fastlegen, de mente de hadde sendt. Jeg ringte st. Olavs som sa de ikke har fått noe. Så jeg ringte fastlegen igjen, de skal se om de får til å fikse det :happy:

Jeg har fortsatt ikke hørt noe, så lurer på om jeg må gjøre det samme :)

Jeg har fortsatt ikke hørt noe, så lurer på om jeg må gjøre det samme :)
Da ville jeg ringt :happy: st. Olavs svarte tvert og var veldig hyggelig.

jeg ringte st. Olavs igjen i dag. Hun bekreftet at de hadde fått henvisning, så satte hun opp en time med en gang:happy:

Fikk melding på helsenorge dagen etter legetimen. Blir i uke 19 ++, 03.03. Føles som en evighet til.

Back
Topp