Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dytter - får alle innkalling til ultralyd på helsenorge nå? Får man melding eller må man inn å sjekke? Fastlegen har sendt henvisning til Ahus, så er derfra det kommer.
Har heller ikke fått time ennå til oul, var hos jordmor 18.12.20 og hun sendte henvisning da. På helsenorge står det at den er vurdert 28.12 20, men he ikke fått timen ennå. Antar den komme snart og ting har tatt litt mer tid nå i julenJeg var hos fastlege 16.des, var da 9+1, hadde første svangerskapskontroll. Han sa da at han sendte henvisning til OUL, men har fortsatt ikke fått time. Nå har det jo vært jul da, men usikker på hvor lang tid jeg skal forvente at det tar?
Jeg var hos fastlege 16.des, var da 9+1, hadde første svangerskapskontroll. Han sa da at han sendte henvisning til OUL, men har fortsatt ikke fått time. Nå har det jo vært jul da, men usikker på hvor lang tid jeg skal forvente at det tar?
Fikk melding om oul time på helsenorge 2 timer etter legetimen
Har heller ikke fått time ennå til oul, var hos jordmor 18.12.20 og hun sendte henvisning da. På helsenorge står det at den er vurdert 28.12 20, men he ikke fått timen ennå. Antar den komme snart og ting har tatt litt mer tid nå i julen
Jeg var den 18.12 og har ikke hørt noe. Bor i midt-Norge og det mangler fortsatt mange funksjoner på helsenorge også, så ser ikke mye der.Jeg var hos fastlege 16.des, var da 9+1, hadde første svangerskapskontroll. Han sa da at han sendte henvisning til OUL, men har fortsatt ikke fått time. Nå har det jo vært jul da, men usikker på hvor lang tid jeg skal forvente at det tar?
Jeg var den 18.12 og har ikke hørt noe. Bor i midt-Norge og det mangler fortsatt mange funksjoner på helsenorge også, så ser ikke mye der.
jeg begynner å lure på om legen glemte å sende henvisningen. Vet ikke om jeg skal ringe å purre i dag, eller vente litt til.
Jeg ringte fastlegen, de mente de hadde sendt. Jeg ringte st. Olavs som sa de ikke har fått noe. Så jeg ringte fastlegen igjen, de skal se om de får til å fikse detSer at helse sør-øst også mangler en del funksjoner på helsenorge, så får ikke sett så mye der jeg heller.
Jeg gir det noen dager nå, må mest sannsynlig ringe legen mot slutten av uka uansett, så da spør jeg med det samme om henvisningen, om jeg fortsatt ikke har hørt noe da
Håper det løser seg for oss
Jeg ringte fastlegen, de mente de hadde sendt. Jeg ringte st. Olavs som sa de ikke har fått noe. Så jeg ringte fastlegen igjen, de skal se om de får til å fikse det
Wohoo fikk endelig time i dag tildelt, men ikke før 8 februar så det virka veldig lenge til da jeg er så nysjerrig på huleboeren min
Da ville jeg ringt st. Olavs svarte tvert og var veldig hyggelig.Jeg har fortsatt ikke hørt noe, så lurer på om jeg må gjøre det samme
Da ville jeg ringt st. Olavs svarte tvert og var veldig hyggelig.
jeg ringte st. Olavs igjen i dag. Hun bekreftet at de hadde fått henvisning, så satte hun opp en time med en gang