Tildeling av timer på OUL

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Flere som har fått tildelt time til OUL?
Var inne på helsenorge.no nå å sjekket, og jeg skal på OUL om 7 uker og 3 dager:eek: er litt spent allerede :p

Jeg har ikke fått noe enda :/. Tror ikke vi i Trøndelag kan finne det på helsenorge :/. Var hos jordmor når jeg var 7+0 hun sa da hun skulle sende henvendelse om oul . Jeg er nå 10+4 :)

Jeg har ikke fått noe enda :/. Tror ikke vi i Trøndelag kan finne det på helsenorge :/. Var hos jordmor når jeg var 7+0 hun sa da hun skulle sende henvendelse om oul . Jeg er nå 10+4 :)

Jo vi finner det på helsenorge ja vi i Trøndelag ogs. I hvert fall så har jeg fått det, men har ikke fått for oul, bare for tul enda. Men fikk det i forrige svangerskap også. ;)

Ja, jeg har fått :)

Ser på helsenorge at jeg har fått time til oul den 10.feb - da er jeg 18+5 :)

Jeg har fått time, og endret den pga at jeg ville ha vært over 20 uker på vei, så jeg skal inn 27. januar :) fikk vanlig brev i posten...

Har fått 29. Januar :) men skal ha en liten sniktitt hos privat tilbyder om 1.5 uke, i uke 12 også :)

Jeg har enda ikke fått tildelt OUL. Jeg var på TUL da jeg var 7+4 og er idag 10+0
Gynekolog sa hun sendte hendvisning, men kan den ha blitt glemt?

Da ville jeg purret på jordmor. Jeg fikk tildelt time på helsenorge bare noen timer etter jeg var hos jordmor og hun henviste (jeg skal på St.Olavs).

Trodde jeg hadde fått da jeg fikk brev fra Ahus i dag, men det var bare innkalling til første oppfølging på tirsdag. Skikkelig skuffende :shifty: Husker at jeg fikk raskt innkalling sist, så er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Enda en liten evighet til, bare 6+6 :hilarious:

Da ville jeg purret på jordmor. Jeg fikk tildelt time på helsenorge bare noen timer etter jeg var hos jordmor og hun henviste (jeg skal på St.Olavs).
Skal til legen den 17 så spør hun om evt kan sende da om det ikke har kommet noe før det :). Jeg skal også på St.Olavs :)

Er dette uavhengig om dere har vært på første kontroll eller ikke ?? Får man bare time uten å ha vært på kontroll enda?:)

Det er lege eller jordmor som sender henvisning om fødeplass. Jeg har vært til lege tre ganger allerede pga ekstrem kvalme (og i starten oppkast, men sistnevnte har heldigvis bedret seg etter jeg begynte på kvalmedempende medisiner). Har derfor blitt fulgt opp med hyppigere kontroller og sjekk av blod- og urinprøver. Legen sendte henvisning om fødeplass sist gang jeg var hos henne, men kunne like godt ventet til kontrollen ved uke 12 egentlig (det er nok det som er mest vanlig) :)

Jeg var til lege i uke 7, og noen dager etterpå fikk jeg innkalling til OUL når jeg er 18 uker på vei :-)

Dytter - får alle innkalling til ultralyd på helsenorge nå? Får man melding eller må man inn å sjekke? Fastlegen har sendt henvisning til Ahus, så er derfra det kommer.

Jeg syntes sykehuset skulle ha vært litt raskere med å sende ut timene. :hilarious: altså det at henvisningen fra fastlegen, ble sendt to dager før julaften, snakker vi ikke om :hilarious::hilarious:. *utolmodig*

Back
Topp