Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fått noe enda :/. Tror ikke vi i Trøndelag kan finne det på helsenorge :/. Var hos jordmor når jeg var 7+0 hun sa da hun skulle sende henvendelse om oul . Jeg er nå 10+4
Er dette uavhengig om dere har vært på første kontroll eller ikke ?? Får man bare time uten å ha vært på kontroll enda?Ser på helsenorge at jeg har fått time til oul den 10.feb - da er jeg 18+5
Du må bli hennvist av jordmor eller fastlegeEr dette uavhengig om dere har vært på første kontroll eller ikke ?? Får man bare time uten å ha vært på kontroll enda?
Er dette uavhengig om dere har vært på første kontroll eller ikke ?? Får man bare time uten å ha vært på kontroll enda?
Da ville jeg purret på jordmor. Jeg fikk tildelt time på helsenorge bare noen timer etter jeg var hos jordmor og hun henviste (jeg skal på St.Olavs).Jeg har ikke fått noe enda :/. Tror ikke vi i Trøndelag kan finne det på helsenorge :/. Var hos jordmor når jeg var 7+0 hun sa da hun skulle sende henvendelse om oul . Jeg er nå 10+4
Skal til legen den 17 så spør hun om evt kan sende da om det ikke har kommet noe før det . Jeg skal også på St.OlavsDa ville jeg purret på jordmor. Jeg fikk tildelt time på helsenorge bare noen timer etter jeg var hos jordmor og hun henviste (jeg skal på St.Olavs).
Det høres lurt utSkal til legen den 17 så spør hun om evt kan sende da om det ikke har kommet noe før det . Jeg skal også på St.Olavs
Er dette uavhengig om dere har vært på første kontroll eller ikke ?? Får man bare time uten å ha vært på kontroll enda?