Tilbyr dere

Tullebokken

Andre møte med forumet
Besøket dere får, drikke eller no annet når de kommer?

Det gjør ALLTID vi, syns det er frekt å ikke gjøre det jeg da [:'(]

Syns det er vanlig høflighet å spørre

"vil du ha kaffe, brus eller noe!

MEN er jo de som drar fram alt etter de har hatt besøk å [:'(] skammeseg

Ja, tilbyr alltid.
Er en selvfølge hos meg[:)]

ORIGINAL: macelik

Ja, det gjør vi! Det er jo ikke akkurat noen jobb å ta en ekstra kopp eller et glass ut fra skapet da.

hehe [:D]

JO for noen er det det!

Eller bare "det er vann i springen" [:o]

Tilbyr somregel besøket både mat og drikke jeg.

Kanskje ikke med en gang de kommer inn døra, jeg tenker kanskje ikke på det, men selvsagt tilbyr jeg gjerne noe å drikke, om de er sulten? Setter i alle fram kjeks eller potetgull (litt avhengig av tid på døgnet/anledning) sammen med brus/kaffe/saft-tilbudet. (kanskje ikke dersom de nettopp har spist middag sammen med meg, da tilbyr jeg heller "et rent glass" (liker ikke selv å ta med meg glasset fra middagsbordet til salongen) og gjerne kaffe (da med "tilbehør" noe senere)

Du mener at noen ikke tilbyr besøket noe, men sparer på "godsakene" til besøket har dradd? Har jeg aldri vært borti.

ja gjør alltid det, kaffe eller no annet å drikke.
er ikke alltid jeg har no annet å sette frem, men har jeg det, gjør jeg det.[:)]

som regel er vi jo klar over at vi får besøk, og vi stiller alltid med noe å drikke ja. men vi har aldri kaffe i huset da, vi ikke drikker det selv, så vi glemmer å kjøpe inn[:D]

men brus, saft, te, juice og vann stiller vi som regel alltid. Og vi tilbyr alltid ja[;)]

Jeg har også tenkt på det der, for jeg kjenner også noen som kan ha kjøleskapet fullt av drikkevarer, men de tilbyr seg aldri. Virker jo litt grådig spør du meg. Men samtidig så tror jeg enkelte bare er veldig distre og tenker ikke på å spørre. Men hvis du spør, så kommer de på det og er så blid og grei og skjemmes litt for at de ikke har tenkt på det osv[;)] Så sånne ting blir enklere å skjønne litt av jo bedre man kjenner personen ellers liksom[:)]

ORIGINAL: Slettet Bruker

Ja, det gjør vi! Det er jo ikke akkurat noen jobb å ta en ekstra kopp eller et glass ut fra skapet da.

hehe [:D]

JO for noen er det det!

Eller bare "det er vann i springen" [:o]

Sant det, men det er jo helt teit holdning da. Trenger jo ikke akkurat diske opp med 3-retters middag og et laaangt kakebord liksom!

noen er vel bare totalt kjipe[:D][:D]

Jepp det gjør jeg. Husker en gang jeg glemte det etter fødselen når jeg hadde psykologen min på besøk. Flaut.
Skylder på ammetåken. hehe. Hun var ikke aå lenge da.

Tilby alltid kaffe eller te, brus eller øl hvis vi har det. Spørs hvem det er og når de kommer da. 

Jepp.. Gjør vi alltid. [:)]

Ja jeg gjør som regel det,men hender jeg glemmer det..

Klart det! Vi byr alltid gjestene våre på noe. Har jeg ikke noe liggende så turer jeg rett som det er ned på butikken å kjøper litt å bite i !
De får i alle fall tilbudet så får de heller bestemme selv om de vil ha eller ikke..

ORIGINAL: `Happybody`

JA, såfremt jeg har noe å by på [&o][:)]
Byr ikke på noe om jeg er på vei ut døren og får uventet besøk, såpass "frekk" er jeg [;)]
signerer

Back
Topp