Tilbudstråden!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ikke sikkert dere har begynt å kjøpe inn så mye greier enda, men.. her kan man samle tilbud som er relevant for graviditet, barsel og baby! ❤️

Screenshot_2025-07-29-08-14-14-05_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Jeg snublet over denne. De koster gjerne rundt 999,- andre steder - men tror det kun er denne fargen som gjelder, da. Billig og grei bæresele ❤️

Noen som har f.eks sett noe bra gravidting på tilbud? :p

Eneste jeg har, er bare at det lønner seg å Google og sjekke opp før man kjøper.
Fine prisforskjeller bare på gravidvitaminer, og selv om vitus er på 40%...
Screenshot_2025-08-11-21-36-02-34_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

(Med frakt er det ikke sååå stor forskjell da, men om vitus enda hadde hatt orginal pris på 360.. )

Noen som har f.eks sett noe bra gravidting på tilbud? :p

Eneste jeg har, er bare at det lønner seg å Google og sjekke opp før man kjøper.
Fine prisforskjeller bare på gravidvitaminer, og selv om vitus er på 40%...
Vis vedlegget 467091

(Med frakt er det ikke sååå stor forskjell da, men om vitus enda hadde hatt orginal pris på 360.. )
Åj, se der ja! Skulle vist før jeg kjøpte to pakker på vitus idag! Så sykt dyrt i butikk!

Vi kjøpte denne. Synes det var en fint tilbud for oss med lite bad og en mor med dårlig rygg til tider :happy: Fikk 20% ekstra avslag pga tilbud nå.

Vedlegg

• IMG_5772.png
    IMG_5772.png
    1,1 MB · Visninger: 33
Jeg hadde dette til første barnet, og var veldig fornøyd. Syns det var mye bedre enn Stokke sitt. Eneste minuset er at du får ikke slått sammen badekaret og stativet sammen slik Stokke kan.
Jøss, er det sant? Det ser så sammenleggbart ut på bildene!

Både stativ og badekar kan slås sammen så de ikke tar mye plass, men de kan ikke slås sammen mens badekaret er festet på stativet slik Stokke sitt kan. Men det er ikke noe problem egentlig, utover at man må feste badekaret på stativet hver gang (om man ikke har det stående oppe hele tiden) :)

✨ Tidenes kvalitets klespakkesalg over 50 plagg
Str. 56–68 (mest 62) – alt nyvasket, ingen flekker, masse ubrukt
Finn kode med 65 bilder: 424089153

Back
Topp