Tilbudstråden

Føler det er så mye utsolgt..?

Mye ble solgt ut i går. Jeg skulle ha stokke badestamp og når jeg sjekket første gangen hadde de alle, andre gangen var det bare gul og rød igjen, begge med mindre enn 10 på lager. Folk har nok kastet seg rundt!
 
Mye ble solgt ut i går. Jeg skulle ha stokke badestamp og når jeg sjekket første gangen hadde de alle, andre gangen var det bare gul og rød igjen, begge med mindre enn 10 på lager. Folk har nok kastet seg rundt!
Jeg var inne å tittet for noen dager siden, og mye av tøyet var utsolgt i mange størrelser allerede. :eek:
 
Jeg var inne å tittet for noen dager siden, og mye av tøyet var utsolgt i mange størrelser allerede. :eek:


Jeg skulle bare ha badestampen, så såg ikke på så mye annet, men reagerte på at de forsvant fort. Men satser på det kommer flere salg før miniene er her :)
 
Bare obs til dere som handlet på salget til barnashus sist uke; blant annet babystolene er billigere denne uken. Den jeg kjøpte kostet 300 kr mindre i dag. Kan sikkert gjelde flere produkter, så ville sjekket det :)
 
De har prisgaranti ikke sant? Så i teorien kan su slå i bordet og kreve dagens pris?

ja, sendte dem mail :) ellers drar jeg i butikk og bruker åpent kjøp og får pengene tilbake, og så kjøper ny på dagens pris. Håper jeg slipper det da.
 
Vi kjøpte troll bedside crib på barnas hus i dag. Satt ned 600kr nå mot 450 på medlemsfesten :) Hadde ikke bedside crib til førstemann for jeg tenkte det sikkert var unødvendig, men denne gangen var det ikke snakk om noe annet :hilarious:
 
Er vel ikke tilbud, men er billig. Bestilte i dag cybex aton 5 med fix 2 base til kr 2300 :) prisen for dette ligger normalt til rundt 3000.
 
Farmasiet.no har opptil -30% på kategorien «mor og barn», deriblant gravid-vitaminer etc. :)
 
Lindex har 20% på dameklær og undertøy dersom noen behøver mammaklær og litt større underbukser/BHer etterhvert :D Gjelder frem til 28.februar!
 
Back
Topp