Tilbudstråden

Mulighet til å gjøre noen kupp om dagen hvis man vet hva man skal ha.:happy: Selv er jeg på jakt etter cybex cloud babysete, men ser ikke ut som det blir satt ned :bored:
Samme her, men ikke funnet et godt tilbud ennå.

Jeg fant med Najell sleepcarrier med pose til god pris på CDON. Den er så smart da den passer i vogna, kan bæres og brettes ut. Fint for meg som er alene hvertfall :)

Er sjeldent salg på Bugaboo, så gleden var stor sa jeg så Barnas Hus hadde 15% nå.... men alt av Fox 2 var jo utsolgt i det sekundet de sendte ut den tilbudsmailen. Floooott!

Dplay har halv pris på årsab. akkurat nå med en egen black week-kode. Fant den på Facebook-sida deres :) Den varer til 30. nov!
Så nå er jeg sikra nesten hele permisjonstida iallefall :hilarious:

20% på nedkjølingsbind og barselspakker fra Fødebagen i dag! Har ventet på dette ei stund og bestilte nå :) litt penger spart:happy:

20% på nedkjølingsbind og barselspakker fra Fødebagen i dag! Har ventet på dette ei stund og bestilte nå :) litt penger spart:happy:

Så de annonserte tilbudet på Instagram, men ser ikke at det er nedsatt når jeg går inn på hjemmesiden deres. o_O

Kurset Positiv fødsel er på 50% tilbud bare i dag. Jeg slo til :) Har hørt mye bra om det, og tenker det er fint å være litt forberedt før fødsel!

Noen andre som har testet det?
Har du fått prøvd ut positiv fødsel noe mer siden du kjøpte det? :) Er tilbud igjen denne helgen, vurderer å kjøpe siden jeg ikke kjøpte sist.

Har du fått prøvd ut positiv fødsel noe mer siden du kjøpte det? :) Er tilbud igjen denne helgen, vurderer å kjøpe siden jeg ikke kjøpte sist.

Ja, har begynt å se litt på det! Så langt har jeg veldig trua på innholdet, avspenningsøvelser osv, men synes kanskje videoene er litt sånn amatørmessige og er litt usikker på om jeg synes det er verdt prisen. Det finnes jo bøker osv om samme tema.. Samtidig er det absolutt ikke sånn at jeg angrer på at jeg kjøpte det! Og det er chill å bare kunne se på de videoene, i forhold til å sette seg ned med en bok. Man får også tilgang til en lukket Facebookgruppe der det er en jordmor som har spørretime en gang i uka :)

Ja, har begynt å se litt på det! Så langt har jeg veldig trua på innholdet, avspenningsøvelser osv, men synes kanskje videoene er litt sånn amatørmessige og er litt usikker på om jeg synes det er verdt prisen. Det finnes jo bøker osv om samme tema.. Samtidig er det absolutt ikke sånn at jeg angrer på at jeg kjøpte det! Og det er chill å bare kunne se på de videoene, i forhold til å sette seg ned med en bok. Man får også tilgang til en lukket Facebookgruppe der det er en jordmor som har spørretime en gang i uka :)

Syntes også videoene kunne vært gjort noe med! Også syntes jeg hun er litt slitsom å høre på, men det er kanskje bare dialekta :hilarious:

Syntes også videoene kunne vært gjort noe med! Også syntes jeg hun er litt slitsom å høre på, men det er kanskje bare dialekta :hilarious:

Det har jeg også tenkt på.:bag: Tror ikke det er dialekten, men mer at hun kanskje ikke er så proff på stemmebruk og sånt i en spnn setting som her.

Back
Topp