Tilbudstråden

Spøkelse

Forumet er livet
Assistert-jentene
Marshmallows2021
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Tenkte vi kunne ha en tilbudstråd for utstyr vi trenger til den kommende barseltiden :) Selv er jeg førstegangs og helt grønn når det kommer til hvor jeg bør handle, hva som er gode tilbud etc. Men det er mye som skal kjøpes, og jeg ønsker jo å gjøre mest mulig gode kupp. Så hvis noen vet om noen gode rabatter eller har spørsmål til andre mer erfarne, tenkte jeg vi kunne bruke denne her tråden :)

Babybanden har en rekke tilbud for tiden, og jeg har blant annet sett meg ut babycall med kamera. Så jeg lurer på - til dere litt mer erfarne - er dette et godt tilbud:
https://www.babybanden.no/products/neonate-bc-800dv-video-babycall

Jeg ser at ordinærpris er 2500, og på babycare står det faktisk 2700. Men på elkjøp er den ikke på tilbud, men koster 2049? Virker litt rart :bored: Kan jeg forvente at dette blir noe billigere rundt Black friday/januarsalg?

Babybanden har en rekke tilbud for tiden, og jeg har blant annet sett meg ut babycall med kamera. Så jeg lurer på - til dere litt mer erfarne - er dette et godt tilbud:

Jeg ser at ordinærpris er 2500, og på babycare står det faktisk 2700. Men på elkjøp er den ikke på tilbud, men koster 2049? Virker litt rart :bored: Kan jeg forvente at dette blir noe billigere rundt Black friday/januarsalg?
Kjøpte vår for 2-3 år siden, da lå den hvertfall under 2000 på tilbud, og mener jeg har sett det nå også. Sjekket prisjakt? Der kan du se kurve. Evt registrere deg ved prisvarsel. Er fornøyd forresten, selv om batteritiden alltids kunne vært enda bedre :angelic:

Sjekk alltid med prisjakt, babyutstyr er KRONISK lureri for å få oss foreldre til å hoppe på «tilbud». Etterhvert får man epost 24/7 om spesialtilbud som man med litt googling ser bare er fisking. Er direkte provoserende. Hmpf :p

Forøvrig: vurder om du trenger babycall med video. Jeg var 100% innstilt på det, men etter samtale med jordmor og andre mødre har jeg endret mening. Ikke at du må være nøyaktig som meg :p (lol) men bare vær obs på at man kan få andre innsikter på det etterhvert som graviditeten går framover :) Kjipt når det er så dyre ting!

(Her er jeg 1 uke på overtid og vi har ikke kjøpt babycall enda :p )

Så enig i posten over angående «supertilbud» på barneutstyr! Viktig å sjekke prisjakt evt andre kilder/butikker for normalpris. Enkelte av barneutstyrsbutikkene er kronisk dyrere på «tilbud» enn vanlig pris hos andre..

Sjekk alltid med prisjakt, babyutstyr er KRONISK lureri for å få oss foreldre til å hoppe på «tilbud». Etterhvert får man epost 24/7 om spesialtilbud som man med litt googling ser bare er fisking. Er direkte provoserende. Hmpf :p

Forøvrig: vurder om du trenger babycall med video. Jeg var 100% innstilt på det, men etter samtale med jordmor og andre mødre har jeg endret mening. Ikke at du må være nøyaktig som meg :p (lol) men bare vær obs på at man kan få andre innsikter på det etterhvert som graviditeten går framover :) Kjipt når det er så dyre ting!

Vi vurderte kamera for å følge med og se! Men etterhvert som tiden gikk fant jeg ut at egentlig var litt creepy! Så vi endte på vanlig neonate babycall! Har vært super fornøyd med den, og er godt brukt! Blir ikke video her til nestemann heller.. Føler man blir mer stressa av video egentlig...

Vel, jeg var omvendt, så ikke noe i poeng med video.. Men etterhvert som baby ble mer bevegelig, synes jeg det var greit å kunne følge med. Også greit for å se om baby var våken uten å lage lyd. Bruker den fortsatt til 3-åringen, greit å se om dyna fortsatt er på om natta i stede for å stå opp. Man må selvfølgelig vurdere sitt eget behov og ønske, fordeler og ulemper :angelic:

Kjøpte vår for 2-3 år siden, da lå den hvertfall under 2000 på tilbud, og mener jeg har sett det nå også. Sjekket prisjakt? Der kan du se kurve. Evt registrere deg ved prisvarsel. Er fornøyd forresten, selv om batteritiden alltids kunne vært enda bedre :angelic:

Jeg har sjekket prisjakt ja :) Babybanden har den billigste ute nå mens det er tilbud. Sjekket den priskurven, og da var visst laveste pris 1899kr, så virker ikke som at den blir billigere enn det kanskje.

Takk for tips Nordlys :) Babycall er ikke noe jeg trenger nå uansett, jeg bare trykka inn på den siden jeg så den på tilbudssiden, og da måtte jeg jo sjekke hvor god deal dette var.

Så enig i posten over angående «supertilbud» på barneutstyr! Viktig å sjekke prisjakt evt andre kilder/butikker for normalpris. Enkelte av barneutstyrsbutikkene er kronisk dyrere på «tilbud» enn vanlig pris hos andre..
Jeg får også samme inntrykket. Var derfor jeg stusset over at babybanden har 22% på babycall som koster 1959, mens den til fastpris på elkjøp koster 2049 :bored: Får jo litt lureri-vibber av det tilbudet.

Vi har denne til storebror, bruker den fortsatt.
Fikk først en uten kamera i babyshower gave, men med refluks baby og plutselige oppkast byttet vi til kamera og har ikke angret.
La bare til den ekstra summen, var da på tilbud på elkjøp i desember 17 og prisen var da 1890,-

Kjekt å sjekke dyna som en annen nevner her, og etterhvert som de blir større så er det gull å se om de står og går ut av senga.
Går fint ann å velge sette den på uten kamera også om det ikke er nødvendig alltid.

Kurset Positiv fødsel er på 50% tilbud bare i dag. Jeg slo til :) Har hørt mye bra om det, og tenker det er fint å være litt forberedt før fødsel!

Noen andre som har testet det?

Kurset Positiv fødsel er på 50% tilbud bare i dag. Jeg slo til :) Har hørt mye bra om det, og tenker det er fint å være litt forberedt før fødsel!

Søren at jeg ikke så dette igår! Det er enda 30% rabatt ut helgen da. Litt usikker på om jeg skal bestille det eller ha is i magen og se om bedre tilbud kommer..

Jeg har kjøpt og begynt å se litt :) Virker bra! Men jeg er jo førstegangs, så hva som er bra og ikke har jeg vel ikke de største erfaringer med :p

Søren at jeg ikke så dette igår! Det er enda 30% rabatt ut helgen da. Litt usikker på om jeg skal bestille det eller ha is i magen og se om bedre tilbud kommer..

Jeg har iallefall sett det på 30 % for ikke så lenge siden, så den sjansen kommer nok igjen hvis du velger å vente litt :) Det sto i går at det var et tilbud pga at kurset fylte 1år og at det var bare denne ene gangen, men det kan jo godt ha vært bare noe de skrev. Det er jo for eksempel ikke så lenge til Black friday, da kommer det sikkert noen tilbud!

Jeg har kjøpt og begynt å se litt :) Virker bra! Men jeg er jo førstegangs, så hva som er bra og ikke har jeg vel ikke de største erfaringer med :p
Hva er det kurset inneholder egentlig? Fødselsforberedende kurs i videomateriale etter det jeg forstår? :)

Jeg har iallefall sett det på 30 % for ikke så lenge siden, så den sjansen kommer nok igjen hvis du velger å vente litt :) Det sto i går at det var et tilbud pga at kurset fylte 1år og at det var bare denne ene gangen, men det kan jo godt ha vært bare noe de skrev. Det er jo for eksempel ikke så lenge til Black friday, da kommer det sikkert noen tilbud!
Ja jeg får holde øynene åpne! :) Si gjerne ifra når du har fått testa ut kurset om det er verdt pengene! Føler mange skryter av det da :)

Hva er det kurset inneholder egentlig? Fødselsforberedende kurs i videomateriale etter det jeg forstår? :)

Ja, har bare sett første del, som snakker om fødsel og hormoner og litt grunnleggende behov, så kommer det vel litt om selve fødselen og valg man kan ta underveis, pusteteknikker og tankesett... Lenger har jeg ikke bladd gjennom altså! :p

Mulighet til å gjøre noen kupp om dagen hvis man vet hva man skal ha.:happy: Selv er jeg på jakt etter cybex cloud babysete, men ser ikke ut som det blir satt ned :bored:

Back
Topp