Tilbudstråden

Har fått så mange meldinger og mailer om.blacn week, kan ikke legge ut alle :hilarious:

Noen som har tips om gode tilbud eller rabattkoder nå? Lyst til å søndagsshoppe litt :p

Jeg pleier å Google rabattkuponger fra stedet jeg handler på, hender det dukker opp noe da som ikke er synlig i nettbutikker ;)

KappAhl har 25% på dametøy til medlemmer nå, greit ifht ammetøy, gode bukser osv :happy:

KappAhl har 25% på dametøy til medlemmer nå, greit ifht ammetøy, gode bukser osv :happy:
Så lyst til å bestille da det ikke er sikkert om butikkene her åpner før termin..
Hørt at man bør vente med å kjøpe ammebh til etter melka har kommet og sikkert vanskelig å svare på, men hvor mye opp i størrelse burde man belage seg på? :hilarious::rolleyes:

Så lyst til å bestille da det ikke er sikkert om butikkene her åpner før termin..
Hørt at man bør vente med å kjøpe ammebh til etter melka har kommet og sikkert vanskelig å svare på, men hvor mye opp i størrelse burde man belage seg på? :hilarious::rolleyes:
Jeg lurer også på dette o_Oser heller ikke for meg at jeg er så gira på å gå i butikker etter fødsel :rolleyes:

Føler de stoff amme bh’ene er fleksible, så så lenge de passer fint rundt livet på ytterste hakk så passet de fint meg forrige ammerunde, men jeg tror ikke det finnes noe fasit.. heller for stor en for liten :happy:

Back
Topp