Tilbudstråden

FrkFant

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
For de fleste er det kanskje litt tidlig å begynne å handle inn enda, men jeg tenkte allikevel at en tråd med gode tilbud som dukker opp underveis kan være kjekt. Kanskje man kan spare noen kroner de neste mnd.? :)

I dag så jeg at Cubus har 25% på alle babyklær :D

Barnas hus har tilbud på babybjørn vippestol 799,-

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tenker at det er bra å kjøpe litt og litt. Så det ikke blir så dyrt. Jeg blir nok å kjøoe mesteparten brukt eller på salg, for min lommebok er ganske tynn da jeg ikke har fast jobb.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg kommer til å saumfare finn.no allerede nå tror jeg :) vi har en del klær til nyfødt, både gutt og jente :) men trenger babystol og vogn :)

Vil anbefale ebay.com :D

Jeg liker å handle brukt evt så er det mye bra som gis vekk. Noe av det jeg kommer til å handle nytt er bilseter. Han i grunn mye fra før, klær føler eg at en alltid får av andre. Og i første omgang nå så har jeg en 5 åring som trenger nye klær. Er ellers så mye andre utgifter, vi vil også kjøpe hus så vi er i spare modus.

Tilbuder er veldig kjekt. Er veldig stort fan av finn.no

De har tilbud på Voksi dunpose på Barnas Hus, 1399,- :)
Fikk denne av snille foreldre i dag, og så kjøpte jeg en lammeull skinnfell til å ha inne i posen. Det må da bli varmt og godt for lille :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mimmis.no har mye på salg nå!:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

*dytt*

-Fra appen-

Back
Topp