Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
For de fleste er det kanskje litt tidlig å begynne å handle inn enda, men jeg tenkte allikevel at en tråd med gode tilbud som dukker opp underveis kan være kjekt. Kanskje man kan spare noen kroner de neste mnd.?
Jeg tenker at det er bra å kjøpe litt og litt. Så det ikke blir så dyrt. Jeg blir nok å kjøoe mesteparten brukt eller på salg, for min lommebok er ganske tynn da jeg ikke har fast jobb.
Jeg liker å handle brukt evt så er det mye bra som gis vekk. Noe av det jeg kommer til å handle nytt er bilseter. Han i grunn mye fra før, klær føler eg at en alltid får av andre. Og i første omgang nå så har jeg en 5 åring som trenger nye klær. Er ellers så mye andre utgifter, vi vil også kjøpe hus så vi er i spare modus.
Tilbuder er veldig kjekt. Er veldig stort fan av finn.no
De har tilbud på Voksi dunpose på Barnas Hus, 1399,-
Fikk denne av snille foreldre i dag, og så kjøpte jeg en lammeull skinnfell til å ha inne i posen. Det må da bli varmt og godt for lille