Tilbudstråd

Masse bra tilbud på Rudo

Ikke babyting, men EliteFoto har 40% nå, så jeg har endelig bestilt prints av et bryllupsbilde (hadde bare ett oppe), et bilde fra en familiephotoshoot da datteren vår var ca. 5 mnd pluss et mindre bilde av henne jeg tok med mobilen på tur i høst :happy: Må bare finne steder å henge dem opp :smiley-ashamed004

Såååå usikker på om jeg skal kjøpe ny bilstol eller ikke.. er jo 25% på barnas hus. Frister med en sånn cybex som kan legges bakover OG klikkes rett på vogn.. men vi HAR en eldre babybilstol som fungerer helt fint, så er jo tullete å bruke nesten 5 tusen på bilstol, adapter og base når man ikke MÅ. Men ser jo så lettvindt ut å kunne klikke på vogn...

Såååå usikker på om jeg skal kjøpe ny bilstol eller ikke.. er jo 25% på barnas hus. Frister med en sånn cybex som kan legges bakover OG klikkes rett på vogn.. men vi HAR en eldre babybilstol som fungerer helt fint, så er jo tullete å bruke nesten 5 tusen på bilstol, adapter og base når man ikke MÅ. Men ser jo så lettvindt ut å kunne klikke på vogn...
Sikker på at du ikke kan få det til med den du har hvis du får kjøpt adaptere?

Hadde tenkt å kjøpe ny vogn pga akkurat det behovet :laughing002 , men fant heldigvis adaptere på Tise (utgåtte pga vogna vår ikke produseres lenger, så veldig glad da de dukket opp brukt).

Back
Topp