Tilbudstråd

Smågoth

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Fastelavnsbollene 2026
Alltid lurt å følge med på tilbud og spre ut innkjøpene! Her kan vi dele salg vi kommer over :D

Så nå at Fertil.no har sommersalg, ser bl.a. at brystpumpen jeg har er på 30%, som kommer godt med når den er dyr! https://www.fertil.no/products/medela-freestyle-handsfree-brystpumpe-ny
Tror alt fra Medela er på 30% faktisk. Da blir det BHer på meg :joyful:

Var ikke mye tenketid på å handle på HM. Mange ting som ble utsolgt underveis :bored: men da har det blitt bestilt litt bodyer, bukser og sokker til de første par månedene! :love017

Var ikke mye tenketid på å handle på HM. Mange ting som ble utsolgt underveis :bored: men da har det blitt bestilt litt bodyer, bukser og sokker til de første par månedene! :love017
Haha ja shit. Nettsiden klikka da jeg skulle betale, ble logget ut flere ganger og så ut som handlekurven var tom :eek: Og til slutt var en pysj utsolgt, så da måtte jeg hive meg rundt og bestille i én str mindre. Ble fort tomt, gitt! :hilarious:

Haha ja shit. Nettsiden klikka da jeg skulle betale, ble logget ut flere ganger og så ut som handlekurven var tom :eek: Og til slutt var en pysj utsolgt, så da måtte jeg hive meg rundt og bestille i én str mindre. Ble fort tomt, gitt! :hilarious:
Haha ble også kasta ut av appen, så sjekket litt andre ting før jeg gikk inn igjen. Da var vel 3-4 varer utsolgt og fjernet :hilarious: så jeg også heiv meg rundt og bestilte det jeg hadde igjen. Så har jeg hvertfall noe :hilarious:

Den var billig! Måtte bestille jeg og :hilarious:
Ikke sant! Jeg har en "mammapølse" fra H&M fra sist graviditet som funker som vinterjakke (og evt bærejakke), men tenkte Stormberg må da være bedre kvalitet. Når den var satt ned SÅ mye kan det umulig føles ut som et bomkjøp! :D

Nettsalg på H&M!!! Perfekt å bestille til baby, mer gravidklær, loungewear til etter fødsel, ammebh +++
Godt jeg fikk bestilt rett før dette salget :dead: Men kan veldig anbefale disse:

Pysj: https://www2.hm.com/no_no/productpage.1256357003.html

Amme bh:

Kosedress:

Siste er ikke gravidtøy, men god plass til magen hvis man bestiller en str opp :angelic:

Er høstkampanje hos Easygrow nå

Back
Topp