Tilbudstråd

De siste anmeldelsene var gode, men noen dårlige for flere år siden :confused005
Men tenker at når de har klarna så går det nok greit så jeg har bestilt :smiley-ashamed004 :joyful:

Ja, samme tenker jeg så jeg bestilte :shy:

Tilbud på najell! :D
Ikke handla her før, men ser jo de har klarna, så er vel good?
Om en blir medlem så er det gratis frakt og 10% itillegg til tilbudspris! :D
Hurra! Da er min bestilt!! Så de hadde Leander stellematte også :happy: For de som vil ha det!

Ble beige! Har mye annet i grått så tenkte egentlig den, men syntes den var litt mørk så ombestemte meg:hilarious:
Den er mørk, men tror den passer godt her :happy: Nå er jeg veldig fornøyd!! Så god pris!

Gleder meg til å se når dere får! Det var skikkelig vanskelig å velge :hilarious: ja, ble god pris altså! Billigere med ny enn brukt til og med :cool14
Ja, det var det jeg også gned meg i hendene for! Bedre pris ny enn brukt :hello2 :hilarious:

Hvilken pris ble det?:) er de på tilbud altså? :D

Oppdatert:
Jeg fant! Oh lord, jeg som IKKE skulle ha har også bestilt :hilarious:
1187 betalte jeg, meldte meg inn og fikk 10% ekstra! 20% og 30% er utrolig god pris, jeg tror ikke den faller noe mer ned! :hello2Så gøy!!

Ble beige! Har mye annet i grått så tenkte egentlig den, men syntes den var litt mørk så ombestemte meg:hilarious:
Den er mørk, men tror den passer godt her :happy: Nå er jeg veldig fornøyd!! Så god pris!
Ja, enig i at den er mørk, men det meste av andre ting vi har er grått så følte den kom til å passe best inn. Var enten den eller sort :smiley-ashamed004

Gleder meg til å se når dere får! Det var skikkelig vanskelig å velge :hilarious: ja, ble god pris altså! Billigere med ny enn brukt til og med :cool14
Ja, det var det jeg også gned meg i hendene for! Bedre pris ny enn brukt :hello2 :hilarious:
Ja, elsker at prisen ble så bra! :cool:
Jeg var faktisk på vei til å kjøpe en brukt som ble lagt ut for 1000kr dagen før, så er såå glad for at jeg ikke gjorde det :hilarious:

Ja, elsker at prisen ble så bra! :cool:
Jeg var faktisk på vei til å kjøpe en brukt som ble lagt ut for 1000kr dagen før, så er såå glad for at jeg ikke gjorde det :hilarious:

Var godt du venta! Kan du heller selgr den igjen til goood pris :cool:

Tilbud på najell! :D
Ikke handla her før, men ser jo de har klarna, så er vel good?
Om en blir medlem så er det gratis frakt og 10% itillegg til tilbudspris! :D
Nå vil jeg også ha! Har du bestilt noe ekstrautstyr til? Najell selger madrassbeskytter leste jeg på hjemmesiden.

Nå vil jeg også ha! Har du bestilt noe ekstrautstyr til? Najell selger madrassbeskytter leste jeg på hjemmesiden.

Nei, ikke bestilt noe ekstra i førsteomgang! :) de hadde ikke de madrassveskyttelsene på denne siden så jeg!
Men hadde heller ikke behov for det i vanlig babynestet med storesøster, ligger stortsett med en Gulpeklut under hode :D

Nei, ikke bestilt noe ekstra i førsteomgang! :) de hadde ikke de madrassveskyttelsene på denne siden så jeg!
Men hadde heller ikke behov for det i vanlig babynestet med storesøster, ligger stortsett med en Gulpeklut under hode :D
Takk! 399kr for madrassbeskytter er dyrt. Prøver med gulpeklut først :happy:

Takk! 399kr for madrassbeskytter er dyrt. Prøver med gulpeklut først :happy:

Kan tipse om disse! Store og tykke, perfekt til å legge i senga/babynest/vogn osv :D

Back
Topp