Tilbudstråd

For de som bor i nærheten av Tønsberg, så er det 40% på forrige sesongs ullvarer, på name it, til og med i morgen :)
 
KID har 40% på alt til baby, både på nett og i butikk. Jeg sparte mye på dyne, slo til og kjøpte både en i 80x100 og 65x80.
Takk for tips - i dag ble det både vogndyne og sengetøy til vogna samt et håndkle og noen kluter...og et ullteppe :) ble litt mer enn eg egentlig hadde tenkt :p
 
Tilbudshelg på komplett apotek. 30% på iallefall lykkelig som liten! :)
 
Går det an? Jeg finner hele tiden noe nytt/mer!
Haha, det hender det jeg gjør også :p Mest klær. Men nå har jeg bestemt meg for å vente til etter han kommer for å se hvor stor han er og om han blir gulpebaby (altså hvor mye vi trenger). Men jeg så julegenserne fra Memini og fikk lyst til å handle like til baby og lillebror (IKKE tiøbud da). Heldigvis hadde de ikke små nok, så slapp jeg det :hilarious:
 
Haha, det hender det jeg gjør også :p Mest klær. Men nå har jeg bestemt meg for å vente til etter han kommer for å se hvor stor han er og om han blir gulpebaby (altså hvor mye vi trenger). Men jeg så julegenserne fra Memini og fikk lyst til å handle like til baby og lillebror (IKKE tiøbud da). Heldigvis hadde de ikke små nok, så slapp jeg det :hilarious:
Finnes det ikke tilsvarende mønster i body el heldress til mini heller? Det pleide det ofte å gjøre da jeg jobbet med memini?:troll:
 
Back
Topp