Tilbudstråd

Denne tikket inn i dag, så om noen trenger bilstol,

"BILSTOLDAGER! nå får du -15% på alle bilstoler tom 31. aug. (gjelder også bestillingsvarer) Vi fører Besafe, Britax & Cybex. www.barnasbestebutikk.no. 33210181"

Også fikk jeg mail i dag med masse tilbud på Barnas hus, blant annet 25% på babytøy fra reflex og 25% på bambusen fra Reflex, også var det tilbud på trappe-,leke,- og peisgrinder og tilbud på utvalgte babycalls :)
 
Komplettapotek.no har -40% på hele butikken i dag, løp (surf?) og kjøp! :D
Klarte å handle for hele 1400kr. Så nå er både brystpumpe, gode kremer og såper og lusemiddel på vei (godt å være forberedt når hun lille nettop begynt i barnehagen) :D
 
Klarte å handle for hele 1400kr. Så nå er både brystpumpe, gode kremer og såper og lusemiddel på vei (godt å være forberedt når hun lille nettop begynt i barnehagen) :D
Ble litt over 600kr her, har heldigvis brystpumpe og en del annet etter forrigemann ;)
 
Ble litt over 600kr her, har heldigvis brystpumpe og en del annet etter forrigemann ;)

Ble nye ansiktskremer og diverse til meg for sånn rundt 800,- kjøpte litt paracet og sånn også da men ikke noe fornuftig til nestemann gitt :p .. Har jo forsåvidt det vi trenger av ting og tang fra apoteket allerede i hus med tanke på frøkna som bare er 1,5 år. Var litt frista til å kjøpe brystpumpe, men må vente til han er født siden vi får den dekket av helfo :)
 
Komplettapotek.no har -40% på hele butikken i dag, løp (surf?) og kjøp! :D
So greit! Eg har ikkje noko erfaring av ka ein må ha av apotekvarer te bebi. Nokon tips frå dåka her? Greit å handla litt sånt diverse no når da e salg! F.eks bruka digitalt termometer på babya eller sånn i øyra?
 
So greit! Eg har ikkje noko erfaring av ka ein må ha av apotekvarer te bebi. Nokon tips frå dåka her? Greit å handla litt sånt diverse no når da e salg! F.eks bruka digitalt termometer på babya eller sånn i øyra?
Jeg har alle tre typer termometer.

Pannetermometer er utrolig kjekt hvis det brukes rett. Og øretermømeter er ofte litt kinkig på de minste, men veldig nøyaktig er min erfaring.
Men det beste er rektal termometer, men feks hvis barnet har diaré er det ukurrant å bruke fordi man blir veldig sår og det kan trigge mer avføring ved å "kile" endetarmen.

Ellers har jeg sårsalve, neglsaks (en butt en), vattpinner for ørene, øyedråper, engangs gaskluter og inotyol til sår rumpe. I tillegg har jeg krystall fiolett til toddleren for sår rumpe. :)
 
So greit! Eg har ikkje noko erfaring av ka ein må ha av apotekvarer te bebi. Nokon tips frå dåka her? Greit å handla litt sånt diverse no når da e salg! F.eks bruka digitalt termometer på babya eller sånn i øyra?

Veldig lite en egentlig trenger av sånn til de små, en kommer egentlig langt nok med de gratisprøvene fra gratispakkene. Det som kan være greit å ha i hus er zinksalve (vi liker dr. Greve sin) evt inythol om en er uheldig å får sikkelig bleieutslett. Tørrservietter og paracet til i de minste alderene :)
Rektaltermometer er det som er anbefalt for mest nøyaktig måling, vi har det i tillegg til microlife sitt pannetermometer. Bruker pannetermometeret først ved mistanke og tar evt da i rumpa om det er påvist feber. Bruker også pannetermometere til å sjekke i løpet av dagen når det er feber. Den vi har er veldig nøyaktig faktisk :)

Også øyedråper, neglsaks og evt nesesuger, mange bruker det men vi har ikke gjort det.
 
Jeg har alle tre typer termometer.

Pannetermometer er utrolig kjekt hvis det brukes rett. Og øretermømeter er ofte litt kinkig på de minste, men veldig nøyaktig er min erfaring.
Men det beste er rektal termometer, men feks hvis barnet har diaré er det ukurrant å bruke fordi man blir veldig sår og det kan trigge mer avføring ved å "kile" endetarmen.

Ellers har jeg sårsalve, neglsaks (en butt en), vattpinner for ørene, øyedråper, engangs gaskluter og inotyol til sår rumpe. I tillegg har jeg krystall fiolett til toddleren for sår rumpe. :)
OK takk for godt svar med febermål og tips te handling :) ska sjå på da no :)
 
Veldig lite en egentlig trenger av sånn til de små, en kommer egentlig langt nok med de gratisprøvene fra gratispakkene. Det som kan være greit å ha i hus er zinksalve (vi liker dr. Greve sin) evt inythol om en er uheldig å får sikkelig bleieutslett. Tørrservietter og paracet til i de minste alderene :)
Rektaltermometer er det som er anbefalt for mest nøyaktig måling, vi har det i tillegg til microlife sitt pannetermometer. Bruker pannetermometeret først ved mistanke og tar evt da i rumpa om det er påvist feber. Bruker også pannetermometere til å sjekke i løpet av dagen når det er feber. Den vi har er veldig nøyaktig faktisk :)

Også øyedråper, neglsaks og evt nesesuger, mange bruker det men vi har ikke gjort det.
OK takk for godt svar med febermål og tips te handling :) ska sjå på da no :)
 
Veldig lite en egentlig trenger av sånn til de små, en kommer egentlig langt nok med de gratisprøvene fra gratispakkene. Det som kan være greit å ha i hus er zinksalve (vi liker dr. Greve sin) evt inythol om en er uheldig å får sikkelig bleieutslett. Tørrservietter og paracet til i de minste alderene :)
Rektaltermometer er det som er anbefalt for mest nøyaktig måling, vi har det i tillegg til microlife sitt pannetermometer. Bruker pannetermometeret først ved mistanke og tar evt da i rumpa om det er påvist feber. Bruker også pannetermometere til å sjekke i løpet av dagen når det er feber. Den vi har er veldig nøyaktig faktisk :)

Også øyedråper, neglsaks og evt nesesuger, mange bruker det men vi har ikke gjort det.
Hvorfor øyedråper? Jeg vet litt lite om utstyret man egentlig burde ha...:p
 
Hvorfor øyedråper? Jeg vet litt lite om utstyret man egentlig burde ha...:p

Egentlig saltvannsdråper, skrev litt fort i går :p hvis de små blir tette i nesa og en ikke ammer (da kan en nemlig sprute oppi litt morsmelk for å løsne :p ) er slike dråper kjekt å ha i hus. Vi fikk ikke behov for det sist når hun var liten, men har det liggende i tilfelle. :)
 
25% på alle varer på Lindex i dag:
"Nå får du 25% på alle varer i butikk/nett. Kun 30.-31.8.16. På ord.pris, ikke i komb m/andre tilbud/rabatter. Nettkode: 16all35"
 
Back
Topp