Tilbudstråd

Festet denne i våre viktigste tråder :)
 
Også tilbud på Babybanden.no denne helgen. Og jollyroom, vet ikke hvor lenge det varer:)
 
Også tilbud på Babybanden.no denne helgen. Og jollyroom, vet ikke hvor lenge det varer:)
Jeg kjøpte visst en Easygrow lite+ sommerpose til minsten min.. De hadde den ikke inne i min farve på babybanden, men samme tilbud på mimmis.. Kan ikke motstå tilbud tydeligvis;) legg til mer! Ønsker med babynest også, men det er jo så dyrt! Samt Babyzen yoyo babydel til trillen min, den var unntak på 25% på Babyshop! Si fra hvis dere ser noe:D
 
Søren og.. Måtte selvfølgelig inn på jollyroom å se, og endte opp med å kjøpe masse! Hjelp! Kjøpte barneseng, stellebord, vippestol, håndkler, kosekluter og stelleveske.. Vet det er tidlig, men som ein skrev her inne, så er det ikke så mange lønninger vi får til før alt må være i hus.. Så syns der er greit å fordele det ut litt.. Men gitt om dette var gøy!!
 
Søren og.. Måtte selvfølgelig inn på jollyroom å se, og endte opp med å kjøpe masse! Hjelp! Kjøpte barneseng, stellebord, vippestol, håndkler, kosekluter og stelleveske.. Vet det er tidlig, men som ein skrev her inne, så er det ikke så mange lønninger vi får til før alt må være i hus.. Så syns der er greit å fordele det ut litt.. Men gitt om dette var gøy!!
Trenger vippestol selv! Lurte på den bedside Crib også.. Jeg er bare 10 uker så venter to uker til med storinnkjøp.. Men da er det sikkert ikke tilbud lenger...
 
Trenger vippestol selv! Lurte på den bedside Crib også.. Jeg er bare 10 uker så venter to uker til med storinnkjøp.. Men da er det sikkert ikke tilbud lenger...
Og den får du garantert solgt igjen hvis du må, de blir fort revet unna på bruktmarkedet :)
 
Trenger vippestol selv! Lurte på den bedside Crib også.. Jeg er bare 10 uker så venter to uker til med storinnkjøp.. Men da er det sikkert ikke tilbud lenger...
Den som jeg kjøpte kostet 199,- nedsatt fra 399,- eller 499,-.. Jeg tenker at hvis ting går gale så får jeg enten spare ting på loftet til neste gang eller så kan jeg sele det.. Men 199,- for en vippestol var ikke dyrt.. Den kunne reguleres i 5 hakk..
 
Trenger vippestol selv! Lurte på den bedside Crib også.. Jeg er bare 10 uker så venter to uker til med storinnkjøp.. Men da er det sikkert ikke tilbud lenger...
Jeg kjøpte vedsiden crib i dag også.. Angrer ikke på det.. Tror med alt jeg kjøpte så sparte jeg mellom 1500,- til 2000,- kr.. :)
 
Back
Topp