Tilbudstråd

Barnas Hus har "supertilbud" på onsdag (i butikk), for å vite om tilbudene på forhånd må man være klubbmedlem, og fristen for innmelding er i dag! :)

Ser dere fikk koden :) det gjelder også på varer som allerede er satt ned. Vi endte opp med varer til 7000kr i handlekurven idag, sånn er det vel når vi må ha alt i hus til lille som kommer :p

Hvordan blir man medlem :)
Jeg tror jeg er men, at jeg har blokkert SMS-er fordi jeg gikk lei :( *ups* liksom.
Må finne ut av det

Barnas Hus har "supertilbud" på onsdag (i butikk), for å vite om tilbudene på forhånd må man være klubbmedlem, og fristen for innmelding er i dag! :)
Jeg meldte meg inn i dag(litt for sent altså), men vet du om det da er sånn at jeg ikke kan benytte meg av tilbudene? Det ligger jo ute på hjemmesiden deres, så det virker jo som at det gjelder for alle. Spør fordi jeg ikke gidder å dra hvis jeg ikke får kjøpt noe billig uansett :p

Jeg meldte meg inn i dag(litt for sent altså), men vet du om det da er sånn at jeg ikke kan benytte meg av tilbudene? Det ligger jo ute på hjemmesiden deres, så det virker jo som at det gjelder for alle. Spør fordi jeg ikke gidder å dra hvis jeg ikke får kjøpt noe billig uansett :p

Det er for alle, men kundeklubbmedlemmer fikk vite tilbudene i dag, resten får vite det i morgen. Ser ikke helt vitsen i å skille sånn, for tilbudene gjelder kun i butikk, så det er jo ingen fordel å få vite tilbudene litt før de andre...

Det er for alle, men kundeklubbmedlemmer fikk vite tilbudene i dag, resten får vite det i morgen. Ser ikke helt vitsen i å skille sånn, for tilbudene gjelder kun i butikk, så det er jo ingen fordel å få vite tilbudene litt før de andre...
Var jo ikke sånn kjempe gode tilbud synes jeg. Jeg kjøpte f.eks nettopp maxicosi med cabriofix billigere på nett.

Den er grei, takk! :)

Snuppelus.no og guttelus.no har salg nå. Kjøpte Ugly dresser med Marius mønster i bambus til Jr og lille spire i dag - da har vi alle 4 blå marius dresser til slappe dager her hjemme :p

Back
Topp