Skal ha junior dyne til eldste på 2,5 år nå, å da sjekket jeg ba prisen fort på Princess på nett,kan d stemme at d koster 1100 for en 100x140cm dun dyne????! Holy fu#k..... :/ og hva er egentlig best av dun dyne eller fiber dyne??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var dyrt selv for en dundyne.Skal ha junior dyne til eldste på 2,5 år nå, å da sjekket jeg ba prisen fort på Princess på nett,kan d stemme at d koster 1100 for en 100x140cm dun dyne????! Holy fu#k..... :/ og hva er egentlig best av dun dyne eller fiber dyne??
Den har jeg også kjøptJeg har også kjøpt Brio smile (i et pakketilbud m. bilsete+base), og da fulgte regntrekk med. Men ikke myggnetting og stelleveske. Bestilte denne stellevesken, og den var veldig fin til: http://www.babybanden.no/products/ryco-stelleveske-motto
Hørtes dyrt ut ja.. Tror jeg betalte 500 kr eller noe sånt for samme str. på Jysk.Skal ha junior dyne til eldste på 2,5 år nå, å da sjekket jeg ba prisen fort på Princess på nett,kan d stemme at d koster 1100 for en 100x140cm dun dyne????! Holy fu#k..... :/ og hva er egentlig best av dun dyne eller fiber dyne??
Det er kjempe dyrt med dun. Jeg kjøpte til jenten min og da car det 25 el 30% og eg betalte 700kr for junior dyne. Dette var vel hoie merke tror eg..Skal ha junior dyne til eldste på 2,5 år nå, å da sjekket jeg ba prisen fort på Princess på nett,kan d stemme at d koster 1100 for en 100x140cm dun dyne????! Holy fu#k..... :/ og hva er egentlig best av dun dyne eller fiber dyne??
Skal ha junior dyne til eldste på 2,5 år nå, å da sjekket jeg ba prisen fort på Princess på nett,kan d stemme at d koster 1100 for en 100x140cm dun dyne????! Holy fu#k..... :/ og hva er egentlig best av dun dyne eller fiber dyne??
Noen som vet hvor det er billigs med medela brystpumpe? Evt noen som har noe tilbud el på det?
Om du har ditt tilbud igjen på en vare til 50% avslag på apotek1 så er det den billigste. Ellers var min doble som jeg kjøpte billigst på babybanden med 27% avslagNoen som vet hvor det er billigs med medela brystpumpe? Evt noen som har noe tilbud el på det?
Med litt tålmodighet kan du komme over noen veldig gode tilbud på finn.no. Du steriliserer alle delene som kommer nær deg eller melka.Noen som vet hvor det er billigs med medela brystpumpe? Evt noen som har noe tilbud el på det?
Om du har ditt tilbud igjen på en vare til 50% avslag på apotek1 så er det den billigste. Ellers var min doble som jeg kjøpte billigst på babybanden med 27% avslag
Om du har ditt tilbud igjen på en vare til 50% avslag på apotek1 så er det den billigste. Ellers var min doble som jeg kjøpte billigst på babybanden med 27% avslag
Er det medela swing maxi? Kan den brukes på kun et bryst om gangen? Lurer på å bestille, men usikker på om jeg skal bestille enkel eller dobbel...Kjøpte pumpa mi på babybanden også. Dobbelpumpe til samme pris som enkeltpumpe i butikk. Super rask levering og 0kr i frak, gotta love it!
Ja den kan brukes på et bryst om gangen. Da kobler du bare den andre slangen i en loop mot seg selv. Jeg kjøpte samme pumpaEr det medela swing maxi? Kan den brukes på kun et bryst om gangen? Lurer på å bestille, men usikker på om jeg skal bestille enkel eller dobbel...
Jeg fikk ut over dobbelt så mye med dobbelt pumpe som med enkel....Er det medela swing maxi? Kan den brukes på kun et bryst om gangen? Lurer på å bestille, men usikker på om jeg skal bestille enkel eller dobbel...