tilbudstråd :-)

Skal ha junior dyne til eldste på 2,5 år nå, å da sjekket jeg ba prisen fort på Princess på nett,kan d stemme at d koster 1100 for en 100x140cm dun dyne????! Holy fu#k..... :/ og hva er egentlig best av dun dyne eller fiber dyne??

Skal ha junior dyne til eldste på 2,5 år nå, å da sjekket jeg ba prisen fort på Princess på nett,kan d stemme at d koster 1100 for en 100x140cm dun dyne????! Holy fu#k..... :/ og hva er egentlig best av dun dyne eller fiber dyne??
Det var dyrt selv for en dundyne.
Jeg tåler ikke dun selv, så bruker det ikke på unga når de er små. 7åringen og mannen har.

Hørtes dyrt ut ja.. Tror jeg betalte 500 kr eller noe sånt for samme str. på Jysk.
Anbefaler dun, da det regulerer varmen bedre og puster, enn fiber som kapsler varmen inne i dyna.

Endte med at jeg kjøpte dun dyne på kid, kosta 1000 kr for en 140x100 cm str junior dyne, men meldte meg inn i medlemsklubben og da fikk man 50% på valgfri vare, betalte da 500 kr, ikke så galt allikevel :D

70% på en del smått ulltøy på Cubus. Mest jente farger. Kan passe fint i størrelse til høsten :)
8412611227c75ba373825a5481097317

Det er kjempe dyrt med dun. Jeg kjøpte til jenten min og da car det 25 el 30% og eg betalte 700kr for junior dyne. Dette var vel hoie merke tror eg..

Både Princess og Kid kjører jevnlig tilbud på barneprodukter. Gjerne -40%, så ville kjøpt når det var på tilbud ;)

Noen som vet hvor det er billigs med medela brystpumpe? Evt noen som har noe tilbud el på det?

Om du har ditt tilbud igjen på en vare til 50% avslag på apotek1 så er det den billigste. Ellers var min doble som jeg kjøpte billigst på babybanden med 27% avslag

Kjøpte pumpa mi på babybanden også. Dobbelpumpe til samme pris som enkeltpumpe i butikk. Super rask levering og 0kr i frak, gotta love it! :D

Om du har ditt tilbud igjen på en vare til 50% avslag på apotek1 så er det den billigste. Ellers var min doble som jeg kjøpte billigst på babybanden med 27% avslag

tilbudet er ikke 50% hos apotek1 lenger, d gikk ut 1.mars. men man får 30% på en valgfri vare hvis man melder seg inn i kundeklubben.

Kjøpte pumpa mi på babybanden også. Dobbelpumpe til samme pris som enkeltpumpe i butikk. Super rask levering og 0kr i frak, gotta love it! :D
Er det medela swing maxi? Kan den brukes på kun et bryst om gangen? Lurer på å bestille, men usikker på om jeg skal bestille enkel eller dobbel...

Er det medela swing maxi? Kan den brukes på kun et bryst om gangen? Lurer på å bestille, men usikker på om jeg skal bestille enkel eller dobbel...
Ja den kan brukes på et bryst om gangen. Da kobler du bare den andre slangen i en loop mot seg selv. Jeg kjøpte samme pumpa :)

Back
Topp