Tilbudstråd

Sanrt tre

Elsker forumet
Stjal denne ideen fra en annen terminklubb[;)]
Om vi kommer over tilbud på ting og tang til babyen (eller oss selv) kan vi legge det inn her så flere kan få det med seg. Både på nettbutikker og på vanlige butikker! Alltid greit å kunne spare litt penger!!

Jeg starter med et rykte: Noen sier det skal være 30 % på babyting på pricess denne uka, men har ingen håndfaste bevis på at det stemmer[:D]
Dersom det stemmer skal jeg kjøpe dyner og sengetøy!!!

Noen bedre?

Har bestillt en del klær i fra Ellos.no de hadde en del fine billige ting.

kom ikke noe tilbudsblad her i posten i dag iallfall... Hadde håpet det. Viss noen er på princess får de sjekke det for oss!:)

Å! Skulle ønske jeg bodde i Bergen..... De har vel ikke salg på nettet vel....

Gøy for dere i Bergen da! Shopp og vær glad[:D]

ORIGINAL: ventejente

Bergen: Opphørssalg på Babykos på Nøstet. 50-70% rabatt på absolutt alt! [:)]

Hvor ligger baby kos?

[:D]ja, barnas dager på princess...30-50% på alt...var å handla idag..knall

ja eg og fekk princess i posten i dag...

Ringo:

barnestol til bil...799,-
sprinkelseng: 999,-

og diverse andre ting..

ORIGINAL: Krista

Bergen: Opphørssalg på Babykos på Nøstet. 50-70% rabatt på absolutt alt! [:)]

Hvor ligger baby kos?

På Nøstet ved veien ved den nye Kiwien.

Tror ikke det er noen Baby Kos butikk, de holder til i Kalfarveien. Men det er en babyshop der nede, så vi skal ta oss en tur! Juhu!

Skrev nok feil ja, men de har 30-70% rabatt i Kalfarvn og! [:D]
Og Biteringen på Midttun har aprilsalg på stort sett alt! [:D]

Ohh.. På hva da?? Vi har jo bestilt nesten alt der nede, så da må jeg innom og hente ut det som er på tilbud tror jeg... Biiiillig...

Hva er Ringo????

Kan ikke noen komme med noen gode tilbudstips i Stavangerområdet også da???
Har vært å shoppet på Princess, men vil ha mer billige ting!!!!![:D]

ringo er det samme som brio nesten... er sånn leketøysbutikk ting...hehe

så h&m hadde salg på barn, herre og dame. tror det var 50% på masse. også mammaklær!

Masse tilbud på Princess

Helseteppe,
smikker,
gassklutter,
frotte,
jerseylaken,
sengekant,
badehåndkle,
sengetøy,
dyner,
puter
og litt til, husker ikke akkurat alt, men her skal jeg innom imorgen på min shopping runde! [:D]

På Cubus på sandnes er det vennesalg på torsdag (ikke vet jeg hva de mener med det da) på alle varer. 30 % på alle klær!

ORIGINAL: viva

På Cubus på sandnes er det vennesalg på torsdag (ikke vet jeg hva de mener med det da) på alle varer. 30 % på alle klær!

vennesalg vil si at det ikke blir annonsert i aviser og på tv å sånnt.. så ikke alle som får  med seg at det er salg...

Barnevognkjøp? sjekk babyjungle.nl

Vi har nettopp bestillt vogn derfra og selv inkludert frakt og toll inn til Norge blir det halv pris i forhold til norske priser.
Mannen min sjekket litt rundt på forskjellige norske chattesider og babyjungle.nl får veldig mye god kritikk
fra andre norske som har kjøpt fra den nettsiden.
Varene kommer normalt etter 1 uke men noe kan bli forsinket hviws de ikke har det på lager. Da står det i så fall under varen.

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

ORIGINAL: bls

ORIGINAL: viva

vennesalg vil si at det ikke blir annonsert i aviser og på tv å sånnt.. så ikke alle som får  med seg at det er salg...
blir ikke annonsert så mye nei, er kun den ene butikken som regel....-og man må komme sammen med en venn for å få rabatt!

Det stemmer ikke her i byen iallfall. Jeg jobbet på Cubus tidligere, så det er jeg ganske så sikker på!
Er forresten vennesalg her i byen (holmestrand) i dag.[;)]

Back
Topp