Var ikke salg på lagunen i Bergen. Sikker på det gjelder alle butikker?3 forskjellige legoprodukter er 50% salg på hos Toys r Us i morgen, fredag og lørdag.Vis vedlegget 142240Vis vedlegget 142241Vis vedlegget 142242
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke salg på lagunen i Bergen. Sikker på det gjelder alle butikker?3 forskjellige legoprodukter er 50% salg på hos Toys r Us i morgen, fredag og lørdag.Vis vedlegget 142240Vis vedlegget 142241Vis vedlegget 142242
Så rart. Det var det jeg fikk beskjed om hvertfall. De feirer hos alle butikker siden de har åpna så mange nye i det siste.Var ikke salg på lagunen i Bergen. Sikker på det gjelder alle butikker?
Var ikke salg på lagunen i Bergen. Sikker på det gjelder alle butikker?
Så rart. Det var det jeg fikk beskjed om hvertfall. De feirer hos alle butikker siden de har åpna så mange nye i det siste.
Og ålesundPå radioreklamen så seier dei at tilbodet gjelder åpningsbutikken (Hamar?).
Huff da.. Godt vi ikke har Meny i umiddelbar nærhetTilbud på Ben&Jerry is på meny.![]()
Jeg er på min andre boks for dagen.Huff da.. Godt vi ikke har Meny i umiddelbar nærhet![]()
NOM NOM. Hvilken er favoritten?Jeg er på min andre boks for dagen.![]()
Half baked!NOM NOM. Hvilken er favoritten?
Min favoritt finnes dessverre ikke på boks; cherry Garcia. Men på boks liker jeg best Blondie brownie. Eller caramel chew chew..Half baked!Din da?
Caramel chee chew har jeg aldri smakt! Tror jeg må prøve den i morra!Min favoritt finnes dessverre ikke på boks; cherry Garcia. Men på boks liker jeg best Blondie brownie. Eller caramel chew chew..
Den er knallgod! Elsker alle biteneCaramel chee chew har jeg aldri smakt! Tror jeg må prøve den i morra!![]()
Mmmm, høres himmelsk ut!Den er knallgod! Elsker alle bitene![]()
Da er nok denne noe for degMmmm, høres himmelsk ut!elsker karamell!
Skal sende mannen ut i morra!Da er nok denne noe for deg![]()
Åhhh.... synd vi ikke har Meny her hvor e bor da!Tilbud på Ben&Jerry is på meny.![]()
Hva smaker den?Då må turen gå til MenyElsker fish food
![]()