På flust har de detNokon som veit om ein plass der dei har tilbud på Kari Traa- ull?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På flust har de detNokon som veit om ein plass der dei har tilbud på Kari Traa- ull?
TakkPå flust har de det
Lurer jeg også på... liker å følge med!Hvorfor er ikke denne klistret lengre??
De har nok sine grunner til det. Så lenge vi skriver i den så er det jo ikke noe problem og de aller fleste klarer jo å bla en side tilbake for å finne den også om de vilHvorfor er ikke denne klistret lengre??
Eller abonnere på den, så har du den i lista heile tidaDe har nok sine grunner til det. Så lenge vi skriver i den så er det jo ikke noe problem og de aller fleste klarer jo å bla en side tilbake for å finne den også om de vil![]()
Ja eller det, bare jeg som glemmer detEller abonnere på den, så har du den i lista heile tida![]()
Eller abonnere på den, så har du den i lista heile tida![]()
Den ligg jo under "fulgte forum/tråder" på appen dåTja, ikke alle varslene som kommer opp så da hjelper det lite![]()
Den ligg jo under "fulgte forum/tråder" på appen dåer der eg finn alle trådane eg er ofte på
![]()
Har den som førsteside når eg åpnar appen egJa men bruker ikke den så ofte....![]()
Lurt! Det har jeg gjort nåEller abonnere på den, så har du den i lista heile tida![]()
JaGenialthar den alltid tilgjengelig då
![]()