Tilbudstipsetråden

Skjermbilde.JPG

Hvilken butikk er dette?
Det sto bare "konkurssalg fra barnas butikk" på vinduet og døra, så jeg vet ikke hva den heter. Hvis du går bortover Olav Trygvassons gate fra Solsiden så skal den være på høyre side omtrent rett etter to andre barnebutikker. Mener det lå før Byhaven. Det henger barneklær utenfor, og inngangen til butikken er i ett lite portrom :)

Det sto bare "konkurssalg fra barnas butikk" på vinduet og døra, så jeg vet ikke hva den heter. Hvis du går bortover Olav Trygvassons gate fra Solsiden så skal den være på høyre side omtrent rett etter to andre barnebutikker. Mener det lå før Byhaven. Det henger barneklær utenfor, og inngangen til butikken er i ett lite portrom :)
Takk, får ta en tur innom og se, om de fortsatt har utsalg. :)

Takk, får ta en tur innom og se, om de fortsatt har utsalg. :)
Det var sykt mye klær der, så jeg tror det er det. Og så ønsket hun som jobbet der oss velkommen tilbake :D (tror hun skjønte at vi var "turister") kunne nesten virke som om dette var ett utsalg som fikk inn klær fra andre butikker, Det var så mange forskjellige merker der :)

tilbud på reisetriller og reisesenger hos babycare.no

Er det kun medlemstilbud?
ja beklager så det nå:

LX0_m9A4TjyNXBv53yn0qI9AJGghKyCK4s_zZspZJCcBgD71xITrUwNm2Ngq3o5jNmPdbTT9KHYS4zpkK3_TjzvtD83-cZ1FztgyLudzx-WMasi0Cjd2R11Z=s0-d-e1-ft

MEDLEMSTILBUD torsdag til søndag:

LX0_m9A4TjyNXBv53yn0qI9AJGghKyCK4s_zZspZJCcBgD71xITrUwNm2Ngq3o5jNmPdbTT9KHYS4zpkK3_TjzvtD83-cZ1FztgyLudzx-WMasi0Cjd2R11Z=s0-d-e1-ft

Nå er butikkene fylt opp med massevis av fine vårnyheter, og til og med søndag får du 100 kroner i avslag når du handler til ordinær pris over 500 kroner. Handler du i nettbutikken må du bruke rabattkode "RR23QW". Benytt sjansen til å kjøpe vårens fineste barneklær til inne og uteaktiviteter, trille, bilstol eller annet minsten trenger til ny sesong.

søndagstilbud hos barnas hus på regntøy, sengesett og gardiner :)

40% på akebrett, skøyter og hjelmer og europris

Brio go next 2014 modell på barnas hus til 5900, 4000 i avslag. MEn er veldig få butikker som har igjen tror jeg. Kjøpte selv siste grå på alnabru. HElt herlig vogn!

Fikk dette opp på facebooken idag, kanskje noe å sjekke ut? :)

Vedlegg

• Skjermbilde 2015-03-09 kl. 15.07.40.png
    Skjermbilde 2015-03-09 kl. 15.07.40.png
    327,7 KB · Visninger: 93
Back
Topp