Tilbudstipsetråden

http://lemojo.no/butikk/salg
Nettbutikk med mye gøy til barnebursdag og babyshower..
Mye å spare på bursdagsprodukter. Tilbud ut Juli.
Har fått en rabattkode på 15% som jeg deler med dere :-) "sommer" Den gjelder ut Juli, men ikke på tilbudsproduktene.

Ny barnevogn? Anbefaler å sjekke om vogna selges hos www.kiddies24.com - kan spare mye penger!

Det fungerer slik:
- Utstyr er tollfritt fra utlandet
- Siden har 19% mva i prisen (tysk mva). Legg til 6% og du får norsk pris.
- Tar ca. 1 uke før den er på posten, om den er på lager.
- Fraktfritt til Norge over 500 euro.
- I handlevognen betaler du pris uten mva, og da pakken hentes i Norge betales norsk mva. for å få ut pakka.

Snakker av erfaring, handlet her selv. Trygt og supert! Ps: de har masse annet utstyr også.

Vi kjøpte en komplett TFK joggster twist med bag og sittedel til 5500,- de nye er noe dyrere, men rimeligere enn i Norge. De har flere merker!

Ser for meg at en slik blir litt stor.. Er selv ikke så stor, så ser for meg st den bare blir hengende selv på d strammeste.. Noen erfaring selv?
Den er mye mindre en de fleste andre ammeputer :-) Jeg er liten, og kan fint bruke den. Den kan strammes så mye, at det problemet tror jeg ikke er tilstede. Se bilde :-)

Vedlegg

• 1469526322140.jpg
    1469526322140.jpg
    85,4 KB · Visninger: 91
Den er mye mindre en de fleste andre ammeputer :-) Jeg er liten, og kan fint bruke den. Den kan strammes så mye, at det problemet tror jeg ikke er tilstede. Se bilde :-)
Ja, den så bare veldig stor ut på bildene til nettbutikkene.. Liktr også veldig godt de her ammeputene som va medium str å veldig fast i formen.. Doomoo var d vel de het :)

Noen som har sett tilbud på Lillelam? Er på jakt etter den tykke basic-serien, hyl ut om dere kommer over tilbud :D

Ja, den så bare veldig stor ut på bildene til nettbutikkene.. Liktr også veldig godt de her ammeputene som va medium str å veldig fast i formen.. Doomoo var d vel de het :)

Har doomoo og er veldig fornøyd med den :) men ser veldig mange er kjempe fornøyd med cozyfix også :)

Vil du ikke ha stor ammepute,: styr unna bbhugme ;)

Back
Topp