Haha, sant!Høres ut som en vanlig tur til Ikea
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, sant!Høres ut som en vanlig tur til Ikea
-Fra appen-
Gjelder dette bare varer som er på salg?15% ekstra rabatt på salgvsavarer på babystore ved bruk av koden salesale
Kjenner til denHøres ut som en vanlig tur til Ikea
-Fra appen-
Tror det, men er jo bare å prøveGjelder dette bare varer som er på salg?
Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, det må jeg finne utTror det, men er jo bare å prøve
15% ekstra rabatt på salgvsavarer på babystore ved bruk av koden salesale
Hvor lenge varer koden??
Har du erfaring med dei dressane eller skoa?Coop obs har fortsatt barnas uker, vinterdresser og vintersko på tilbud denne uka
Jeg har, skoene var ikke noe særlig, poden ble klissbløt i de. Dressen er tung til de minste, men grei til de større barnaHar du erfaring med dei dressane eller skoa?
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Takk! Har ei på 11 mnd, så er kanskje ikkje beste dressen for henne dåJeg har, skoene var ikke noe særlig, poden ble klissbløt i de. Dressen er tung til de minste, men grei til de større barna
Går hun i barnehage? Om hun gjør det ville jeg nok sett på noe annetTakk! Har ei på 11 mnd, så er kanskje ikkje beste dressen for henne då
Begynner i januar. Men tenkte kanskje å teste Barnehageklær sinGår hun i barnehage? Om hun gjør det ville jeg nok sett på noe annet
De har tilbud på lekmer.no reimashop.no og ludostore.noBegynner i januar. Men tenkte kanskje å teste Barnehageklær sin
Takk for tips! Skal sjekke utDe har tilbud på lekmer.no reimashop.no og ludostore.no
Mulig du finnr noe der
Hvilken str bruker hun?Takk for tips! Skal sjekke ut
80Hvilken str bruker hun?
Hadde flere dresser i 8080