Tilbudstipsetråden

Tilbud på bleier på Rimi pampers str 1,2,3

Har fleece sett til 149 på ludostore :)

Skogstad ull til 249 for et sett på babyshop.no og gratis frakt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Coop har medlemstilbud på Janus ulltøy og spør om jeg har hamstra i dag! :D

169,- for sett med trøye og longs, str 2-10 år.
79,- for 3pk janus ullsokker (fantastisk gode sokker, både jeg og junior sverget til disse forrige vinter)

Coop har medlemstilbud på Janus ulltøy og spør om jeg har hamstra i dag! :D

169,- for sett med trøye og longs, str 2-10 år.
79,- for 3pk janus ullsokker (fantastisk gode sokker, både jeg og junior sverget til disse forrige vinter)

Skal dra i morgen jeg da, er sikkert ikke noe igjen men :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Rimi har 3 for 2 på skinkepålegg fra gilde og salami fra grillstad. Jeg hamstret salami i dag da det snart er termintid. Hihih <3 og skinke siden det alltid er godt på maten.

Rimi har 3 for 2 på skinkepålegg fra gilde og salami fra grillstad. Jeg hamstret salami i dag da det snart er termintid. Hihih <3 og skinke siden det alltid er godt på maten.
Eg kjøpte ei STOOOOOR salamipølsa i Danmark, glede meg t den ska sprettast :P

Eg kjøpte ei STOOOOOR salamipølsa i Danmark, glede meg t den ska sprettast :p

Bare pass på at den ikke er fra den fakbrikken som har problemer med listeria da. Jeg vet ikke hvilke varer det gjelder, men greit å være obs på det når man er opp i 14 (tror jeg) døde.

Bare pass på at den ikke er fra den fakbrikken som har problemer med listeria da. Jeg vet ikke hvilke varer det gjelder, men greit å være obs på det når man er opp i 14 (tror jeg) døde.
Me såg dei nyhetene ette me kom heim ja, skremmande. Men har ikkje vært i nærheten av den typen pølsa, heldigvis :)
Vente uansett t minien e ute før eg sette tenna i nåke så helst spekemat ;)

Krokstad senteret skal bygges om , for dere som bor i nærheten så er det mye salg der nå

Back
Topp