Tilbudstipsetråden

25 % på Br for medlemmer (og medlem kan man bli i kassa. Vel. Unger da)

Noen som vet om det er tilbud på ullklær med bomull e.l. innerst noen steder? Eldstejenta tåler ikke ull (ei heller ull/silke) mot kroppen og disse blandingsplaggene er så dyre;-)

Bare så synd siden henger seg og jeg får ikke gjort noenting :-(
Årh, det er så irriterende. :( hadde samme problemet sist de hadde tilbud. Kom fint gjennom idag da, men det var midt på dagen, så sikkert ikke så mye pågang akkurat da.
Jag handlet på kvelden i 22-tiden og det fungerte ganske greit. Jeg irriterte meg på at sidene skulle laste seg to ganger hele tiden (fikk opp en rad øverst i webleseren på hver side; "det oppsto en feil på siden så den lastes inn på nytt") husker ikke at det har vært sånn før. Mulig de hadde mye problemer på søndagen :(
Det ble da ekstra billig for deg da Klatremus? ;)

Jag handlet på kvelden i 22-tiden og det fungerte ganske greit. Jeg irriterte meg på at sidene skulle laste seg to ganger hele tiden (fikk opp en rad øverst i webleseren på hver side; "det oppsto en feil på siden så den lastes inn på nytt") husker ikke at det har vært sånn før. Mulig de hadde mye problemer på søndagen :(
Det ble da ekstra billig for deg da Klatremus? ;)
Hahaha, ja jeg slapp billig unna :-P

Fikk tak i merinoull-undetøy på europris i dag da, til 75,- pr del ;-)

Og det kjentes like bra ut som pierre robert feks. Så ble da ull likevel ;-)

Hahaha, ja jeg slapp billig unna :-P

Fikk tak i merinoull-undetøy på europris i dag da, til 75,- pr del ;-)

Og det kjentes like bra ut som pierre robert feks. Så ble da ull likevel ;-)
Ja den så jeg på i går og :) men det var bare kaos i kurven og mest for dame så jeg orket ikke grave mere :p Men bra pris da! Var vel 249kr per del til vanlig?

Back
Topp