Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om noen nettbutikker eller butikker som har ullklær på tilbud? Gjerne rabattkoder
Tror carmel.no har 25%Noen som vet om noen nettbutikker eller butikker som har ullklær på tilbud? Gjerne rabattkoder
Babybanden.no har tilbud på noe ullNoen som vet om noen nettbutikker eller butikker som har ullklær på tilbud? Gjerne rabattkoder
Ludostore.noNoen som vet om noen nettbutikker eller butikker som har ullklær på tilbud? Gjerne rabattkoder
Bare så synd siden henger seg og jeg får ikke gjort noenting :-(Salg på tom og trine på sparkjop.no kun idag.
Årh, det er så irriterende. hadde samme problemet sist de hadde tilbud. Kom fint gjennom idag da, men det var midt på dagen, så sikkert ikke så mye pågang akkurat da.Bare så synd siden henger seg og jeg får ikke gjort noenting :-(
Bare så synd siden henger seg og jeg får ikke gjort noenting :-(
Jag handlet på kvelden i 22-tiden og det fungerte ganske greit. Jeg irriterte meg på at sidene skulle laste seg to ganger hele tiden (fikk opp en rad øverst i webleseren på hver side; "det oppsto en feil på siden så den lastes inn på nytt") husker ikke at det har vært sånn før. Mulig de hadde mye problemer på søndagenÅrh, det er så irriterende. hadde samme problemet sist de hadde tilbud. Kom fint gjennom idag da, men det var midt på dagen, så sikkert ikke så mye pågang akkurat da.
Hahaha, ja jeg slapp billig unnaJag handlet på kvelden i 22-tiden og det fungerte ganske greit. Jeg irriterte meg på at sidene skulle laste seg to ganger hele tiden (fikk opp en rad øverst i webleseren på hver side; "det oppsto en feil på siden så den lastes inn på nytt") husker ikke at det har vært sånn før. Mulig de hadde mye problemer på søndagen
Det ble da ekstra billig for deg da Klatremus?
Ja den så jeg på i går og men det var bare kaos i kurven og mest for dame så jeg orket ikke grave mere Men bra pris da! Var vel 249kr per del til vanlig?Hahaha, ja jeg slapp billig unna
Fikk tak i merinoull-undetøy på europris i dag da, til 75,- pr del ;-)
Og det kjentes like bra ut som pierre robert feks. Så ble da ull likevel ;-)
Vet du om de har det ennå? Var det janus-ull?Hahaha, ja jeg slapp billig unna
Fikk tak i merinoull-undetøy på europris i dag da, til 75,- pr del ;-)
Og det kjentes like bra ut som pierre robert feks. Så ble da ull likevel ;-)
Jeg tror de nettopp "begynt" med det, men det er sikkert ryddesalg på enkelte størrelser, har ikke sett annonse i avisen demmersVet du om de har det ennå? Var det janus-ull?
Okei, det blir for stort for jenta mi Hadde håpet det var mindre størrelser som 86Eller ok da, se her
Vis vedlegget 200527