tilbudet på skoringen

nobody

Glad i forumet
noen som har sett det tilbudet på skoringen?? ett par vintersko og ett par cherrox til 499... lurer på om noen har erfaring med de vinterskoene?? om de er vanntett, varm og bra?[:)]
vet cherroxene er bra hvertfall[:)]

legge til ett spm til[8D] hvilke størrelser var det tilbudet gjaldt?

Ja, det har jeg lagt merke til.. skal sjekke det ut i morra.

Kjøpte de idag [;)]

Har ikke hatt de vinterskoene før, men de var varme, samtidig som de ikke var tunge! Å fine var de også [:D] gleder mg til bassen skal begynne å bruke de [;)]

er det skofustex de vinterskoene? vi hadde de en gang og var veldig fornøyd

Eg kjøpte det sette til snuppa i går.. Kjempe fornøyd da=) Gode å lette skofus sko å støvler med for. billig var det å=)

dytt[:)]

snuppa mi var ikkje med da eg kjøpe skoa i går.. så eg måtte bare tippe hvilken størrelse så var rett.. så spurte eg om eg kunne bytte det visst det var feil størrelse.(men eg hadde helldigvis rett da[:)]) da sa hu dama at eg måtte være veldig kjapp for de var ikkje så mange av hver størrelse de hadde.. tenker det tilbudet går jo ut i morgen kan bare tenke at det begyner å bli veldig utsolgt..

ORIGINAL: 2*barnsmor*24

Er det disse støvlene?

jepp[:)]

Så lenge du kjøper sånn innpringnering spray så skal alle sko kunne være vanntette...
Til og med mine tøysko ble det[:D]

ORIGINAL: nobody

ORIGINAL: 2*barnsmor*24

Er det disse støvlene?

jepp[:)]
OK! Kjøpte de til ungene i fjor. Er litt trange og vanskelige å få av/på, men de er veldig varme og gode[;)]

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Det er fra str 25-35

åh[&:] håpe snuppa trenger str 25 da og ikke 24[8D]

Back
Topp