Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
På spar-kjøp er det tilbud på ammeinnlegg i ull til 37 kr (i trondheim hvertfall). Før pris er 49 kr. Så det er jo superbillig i forhold til å kjøpe et par på en barneutstyrs butikk til 139 kr
Kjøpte tre par jeg!
E kjøpt et par fra ull-rik og de kosta 119 kr.Syns d va litt dyrt men må main ha så må main ha.kor mange treng main egentli??ska de vaskes i maskin kvær gang e har brukt de?sjit e kain jo ikkje bære vask de i maskin...så e må vell kanskje ha fleire eller?
Mine kan vaskes på 40 grader. Det beste er å kjøpe de som kan maskinvaskes, pga bakterier.
Men har ikke peiling på hvor mange par en bør ha, vi får vel bare prøve oss fram...[8|]
Hei!
Jeg har kjøpt bare 1 par, men jeg tenkte jeg kunne bruke slike Chicco/andre inni. Da holder puppene seg varme og kanskje man ikke trenger å vaske ull innlegg hver dag. Har også hørt noe om at ull er litt naturlig anti bakterie?