Tilbud

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Har vi sånn tilbudstråd her inne??? :P

Vel uansett. Har startet litt "hamstring" av bleier str 1 og 2 av pampers :D På rema nå koster de 7,40 kr pr pakke :D Blir å kjøpe noen fremover. Synes de er så myke og fine den første tiden :D

Tror vi hadde tilbudstråd, men den havne så langt ned :P ... jeg ville kjøpe, men mannen gjør narr av meg og sier eg overdriver når eg vil kjøpe så tidlig som 7 uker før. .. ble sur og endte opp med å ikje kjøpe.

Jeg har også kjøpt en pakke pampers..men lurer på om jeg skal kjøpe en pakke libero også? Aner ikke hvem som er best av de to?

Jeg har også kjøpt en pakke pampers..men lurer på om jeg skal kjøpe en pakke libero også? Aner ikke hvem som er best av de to?

VELDIG smak og behag! Mine to barn har vært liberobleie barn, men prøvde ut pampers og. Så det blir å prøve ut begge typene denne gangen og :-)

Min første brukte libero, men nr 2 fikk utslett av den så da ble det pampers :)

Tøybleier her ;)

Jeg har liberobleier barn. :) Men har brukt pampers de første ukene :) Synes de virker best da :) :P

Er veldig smak og behag. Med første så kjøpte jeg både pampers og libero. Syntes pampers var litt mindre i str enn libero...

Tror vi hadde tilbudstråd, men den havne så langt ned :p ... jeg ville kjøpe, men mannen gjør narr av meg og sier eg overdriver når eg vil kjøpe så tidlig som 7 uker før. .. ble sur og endte opp med å ikje kjøpe.

Hehe... :p Når samboer her ber meg om å begynne å pakke eller sier, skulle ikke du pakke så er det fritt frem med bleier også :p

Når det er sagt, så kan du tenke deg at det kun kan være fra 4-3 uker til lille er her ;)

Pampers har kostet 7,40 på rema i mange måneder. I fjor da jeg fikk første ungen kostet dem 10 kr pr pakke. 7,40 er ny lavpris. Ikke noe poeng å hamstre.

Pampers har kostet 7,40 på rema i mange måneder. I fjor da jeg fikk første ungen kostet dem 10 kr pr pakke. 7,40 er ny lavpris. Ikke noe poeng å hamstre.

Koster 10,- på Rimi, og her har de kostet det samme da, så jeg har ikke lagt merke til at det har kostet 7,40 på Rema her ;) Derfor trodde jeg kanskje det var tilbud her, men har nr 2 kostet 7,40 før da?

Koster 10,- på Rimi, og her har de kostet det samme da, så jeg har ikke lagt merke til at det har kostet 7,40 på Rema her ;) Derfor trodde jeg kanskje det var tilbud her, men har nr 2 kostet 7,40 før da?
I fjor kostet nr 1 og nr 2 ca det samme, altså rundt en tier på rema.

Tips: Bestilte i går maxi cosi cabriofix bilsete til baby m/base frå Jollyroom til 2500 kr. Godt tilbud! Mange gode tilbud på den sida nå! :) Eg har berre gode erfaringar med å handle der!

eg ville kjøpe litt bleier før helga og i dag, men her var de helt utsolgt for pampers nr 2... de har libero, men tror eg kommer til å gå for pampers den første tiden :)

Tips: Bestilte i går maxi cosi cabriofix bilsete til baby m/base frå Jollyroom til 2500 kr. Godt tilbud! Mange gode tilbud på den sida nå! :) Eg har berre gode erfaringar med å handle der!
Kjøpt det samme for en stund tilbake + handla vogn og vognpose tidligere. Super fornøyd! :D

Back
Topp