tilbud til å bli grå av

Staas

Andre møte med forumet
hei. har vært inne på litt ulike nettsider i kveld og sett litt på utstyr. til slutt kom jeg over barnas hus sine sider, og der er både vogna vi vil ha og bilstolen vi har tenkt på tilbud! er det alt for tidlig å tenke på sånt nå? har veldig lyst til å slå til, men er samtidig litt ambivalent i forhold til at jeg føler det er litt tidlig... er jo kun 14+3.... skal, skal ikke?

Jeg hadde kjøpt... Rett og slett...
[8D]

Eg e veldig lik deg der veldig vinglete[8D] men har funnet mitt utstyr i Danmark så skal ikkje handle før i august/september så e jo leeeeeenge te[8|]
I den byen eg egentlig komme fra i Danmark har de ein kjempe stor babybutikk så har sånne start pakker for nybakte foreldre!

Så der har eg funne DEN pakken:
Bag vogn med ekstra bag te nyfødt, sprinkelseng, madrasser te bag, bagvognen og sengen samt sengetøy og laken til alle deler, badebalje, vaskebalje, stellebord og stellematte !
Alt te den nette sum av 6000 dk!

Så eg har jo bestemt meg kan du sei[:)]

Jeg kan (nesten) garantere deg at det tilbudet kommer til å komme igjen før eller senere..
Iallefall bilstolen..
MountainBuggy er ikke så ofte på tilbud, men det er jo en stund igjen enda..

Eg skal på Barnas hus i løpet av veka og kjøpe BB vippestol... Er ikkje så ofte den er på tilbud? er det ?

Hvis man kan spare noen kroner på det, så hvorfor ikke...?? Bedre å kunne spare noen tusen som det fort blir med babyutstyr, enn å vente noen mnd og betale fullpris [:)]

ORIGINAL: Tanketrollet

Hvis man kan spare noen kroner på det, så hvorfor ikke...?? Bedre å kunne spare noen tusen som det fort blir med babyutstyr, enn å vente noen mnd og betale fullpris [:)]

Enig.. [:D]

ORIGINAL: Staas

hei. har vært inne på litt ulike nettsider i kveld og sett litt på utstyr. til slutt kom jeg over barnas hus sine sider, og der er både vogna vi vil ha og bilstolen vi har tenkt på tilbud! er det alt for tidlig å tenke på sånt nå? har veldig lyst til å slå til, men er samtidig litt ambivalent i forhold til at jeg føler det er litt tidlig... er jo kun 14+3.... skal, skal ikke?

Takk for tipset! Her var det flere ting jeg hadde tenkt å kjøpe også, på tilbud :D Blir nok en tur på Barnas Hus i morgen ;)

Kjøp kjøp!! Jeg begynte å kjøpe utstyr veldig tidlig sist, og er utrolig glad for det! Kjøpte ingenting til fullpris... Hold øynene åpne og få med deg det som er! Bare obs, Barnas Hus er ofte dyrere enn andre butikker/ nettsider, så er ikke alltid tilbudene deres er så gode som det kan virke som! Men innimellom kan man jo selvfølgelig gjøre kupp der og ;)

Kjøp i vei[:D]
Jeg er vel også den som holder litt igjen, men har man penger, så ser jeg ikke vitsen med å vente til det blir dyrere[:)] Bedre å slå til...

Go for it!! Mye penger å spare, så hadde ikke nølt et sekund[;)]

ORIGINAL: SophieS

Kjøp kjøp!! Jeg begynte å kjøpe utstyr veldig tidlig sist, og er utrolig glad for det! Kjøpte ingenting til fullpris... Hold øynene åpne og få med deg det som er! Bare obs, Barnas Hus er ofte dyrere enn andre butikker/ nettsider, så er ikke alltid tilbudene deres er så gode som det kan virke som! Men innimellom kan man jo selvfølgelig gjøre kupp der og ;)

Hvordan kan du påstå det? Det stemmer faktisk ikke.

Når du handler hos Barnas Hus, skal du føle deg trygg på at du har fått beste pris i markedet. Vi har derfor innført PRISGARANTI på alle varer.

Dette innebærer at finner du et identisk produkt til en lavere pris, i en annen butikk i Norge, gir vi deg samme pris!

Garantien gjelder i 10 dager etter at varen er kjøpt. Kvittering og dokumentasjon må fremvises. Evt. frakt og andre gebyrer på varer som selges over nett må også legges til, før pris sammenligning kan gjøres.

Ergo, du får alltid den beste prisen der..

ORIGINAL: WZ

ORIGINAL: SophieS

Hvordan kan du påstå det? Det stemmer faktisk ikke.

Når du handler hos Barnas Hus, skal du føle deg trygg på at du har fått beste pris i markedet. Vi har derfor innført PRISGARANTI på alle varer.

Dette innebærer at finner du et identisk produkt til en lavere pris, i en annen butikk i Norge, gir vi deg samme pris!

Garantien gjelder i 10 dager etter at varen er kjøpt. Kvittering og dokumentasjon må fremvises. Evt. frakt og andre gebyrer på varer som selges over nett må også legges til, før pris sammenligning kan gjøres.

Ergo, du får alltid den beste prisen der..

Hehe, jeg skriver jo ikke noe som ikke er sant da! Selv om de har prisgaranti betyr ikke det at du ikke kan finne varen billigere et annet sted. Jeg har flere ganger sett varer billigere andre steder, spesielt vogner. Jeg ønsket bare å oppfordre til å sjekke priser flere steder, ikke noe annet! Dersom folk ikke vil dette, så ikke gjør det! Enkelt og greit.

Back
Topp