Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pandalise
ORIGINAL: *LilleVinkel*
Og så har de bodyer til 99, bukser til 99, sokker til 59, sokker til 69 der var det 2 i hver pakke[:D]
Yey! Elsker ull-klær!
Og så har de bodyer til 99, bukser til 99, sokker til 59, sokker til 69 der var det 2 i hver pakke[:D]
Yey! Elsker ull-klær!
Ull er gull nå når det går mot kaldere sesong.
Har 2 ullbodyer nå, må vel ha flere. Spørs om det blir noen billige fra Cubus også.

Yey! Elsker ull-klær!
Ull er gull nå når det går mot kaldere sesong.
Har 2 ullbodyer nå, må vel ha flere. Spørs om det blir noen billige fra Cubus også.
Men er de så billig da? Koster ikke de 149?
Må tipse om at name-it.com har fått inn en kul ullbody og en kjempefin ull-drakt[:)] billig og!
ORIGINAL: Bella_Blid
Barnas Hus selger ull bodyer og stilongser for 99 per del [;)]
ORIGINAL: linnine
Dit må vi også en tur[:)]
HM selger ulltøy til 99 per del også! [:D] kjøpte nettopp til snuppen.
Dit må vi også en tur[:)]
HM selger ulltøy til 99 per del også! [:D] kjøpte nettopp til snuppen.
ORIGINAL: Miss Gilmore
obs obs! husk å lese hvor mye prosent ull klærne inneholder. De har lov å kalle det ull selv og det bare er 50% ull....[&:]
HM sine er 100% ull[:)]
Den ulldrakten fekk vi til storebror når han var 3 mnd...Værre drakt har eg aldri vore borti,blei stiv etter vask,sjølv om "bruksanvisningen" blei fulgt,og krympa gjorde den og,...Men for all del,andre kan ha andre erfaringer altså[;)]
ORIGINAL: TJ2008
Janus er GULL[:D][:D][:D]
Skal snart ha meg ein tur på fabrikken og utsalget der....
Der er det 2 kurver med feilvarer og eg har funnet masse fint og ikkje minst brukbart der tidligere!!!masse ser eg ikkje feilen på ein gong, og ofte er det berre ein liten rift eller eit par småhull som lett fikses med nål og tråd[8D]
ORIGINAL: Villemo26
Janus er GULL[:D][:D][:D]
Skal snart ha meg ein tur på fabrikken og utsalget der....
Der er det 2 kurver med feilvarer og eg har funnet masse fint og ikkje minst brukbart der tidligere!!!masse ser eg ikkje feilen på ein gong, og ofte er det berre ein liten rift eller eit par småhull som lett fikses med nål og tråd[8D]
Hils til ho Ingunn då
så du kjenner ho du og ja[:-]
høh,e da slekt eller nåke?