Tilbud på reima... ????

**Bella**

Elsker forumet
Noen som veit om barnas hus eller andre kjeder har tilbud på reima og janus nå i høst?? Veit barnas hus hadde det i fjor høst en gang... Er så dyrt å gi full pris a gitt... :)

Barnas hus har halv pris på en del fjorårsmodeller, men i ganske små størrelser (her hvertfall). Tror de hadde opp til str 92 i vinterdress. VÅr/Høstdress har de halv pris på masse str og farger.

barnihagen.no har tilbudpå reimatec dresser i større størrelser.

Obs! pleier å ha tilbud på ull rundt disse tider. Har handlet en del der både i fjor "høst" og året før der igjen. Som nevnt over selger de fjorårsmodeller på tilbud på BarnasHus og andre butikker, men er jo ikke det store utvalget igjen nå. 

jeg kjøpte nettopp en til småen til 50 % [:D] er tilbud der nå. i høst aner jeg ikke. 

ORIGINAL: *Baby Peach*

jeg er litt grønn på reima.. det er så mye rare navn på de. Hva er vinterdress i reima?
jeg finner bare parkdresser, sånne tynne[:'(]
Reima er produsent av parkdresser. Knallgode dresser, og etter å ha jobbet 12 år i barnehage og sett mange ulike dresser i bruk, kan jeg trygt si at eg aldri kommer til å kjøpe noe annet til mine barn. Kun Reima her i gården. Vinterdressere er stort sett like helårsdressene men med tykkere for.

Barnas Hus har 50% på alt fra Reima (ikke høstnyhetene)

Back
Topp