Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når får du UL etter ivf forsøket ditt?Du må henvises av fastlege. Det er ikke slik at alle får (enda) da de fleste sykehusene ikke har kapasitet til dette enda. Så da er det bare noen som får tidlig ultralys foreløpig. Men verdt å spørre fastlegen![]()
Takk for svar. Får kontakte legen å høre. Fått TUL med de 3 andre, så håper jeg får det nå ogDu må henvises av fastlege. Det er ikke slik at alle får (enda) da de fleste sykehusene ikke har kapasitet til dette enda. Så da er det bare noen som får tidlig ultralys foreløpig. Men verdt å spørre fastlegen![]()
Fått time for TUL når jeg er nøyaktig 8 ukerNår får du UL etter ivf forsøket ditt?
Jeg skal, men det er hos en privat gyn.( spesialist i Fødselshjelp og kvinnesykdommer) var det med førstemann også, for visste ikke helt hvor langt jeg var på vei. Her er det i hvert fall to gyn du kun får time hos via fastlegen, så hør med fastlegen din om de har avtale med noen, må ikke nødvendigvis gjennom sykehusetHvordan er reglene for TUL nå? Er det ett tilbud alle får ? Eller må det henvises via lege ?