• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tilbud og andre tips

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hva med en tråd her vi kan tipset hverandre om salg/tilbud på ting til babyene, de med eldre barn og oss mødre?

Denne uken er det 30 % hos Babyshop for V.I.P-medlemmer: Fra onsdag 11. og til og med lørdag 14. september gir vi deg 30% rabatt på ALLE* vogn - og bilstolposer i alle våre butikker - også i nettbutikken!

Dessverre har vi ikke Babyshop i nærheten, så bilstolposen jeg ville kjøpe blir ikke noe billigere når jeg må betale 199 i frakt.

225 kr for korthåret lammeskinn på Jysk denne uka.
Og 225 kr for dundyne til baby (65*80cm) på Jysk denne uka.

Hust&Claire (barnekolleksjonen til Claire.dk) harpå hjemmesiden lansert sin nye kolleksjon med ullklær og ull/bomull (for barn med eksem, her bruker vi kun det)

Om dere bruker koden "VIP2013" får dere 15% avslag + fri frakt. Myyyye billigere enn på Barnas Hus feks :) Jeg ELSKER disse ull/bomullsplaggene til storebror og bestilte mange plagg nå nylig. De er utrolig holdbare! Jeg bruker heller LITT mer penger på plaggene, så vet jeg at lillebror kan arve dem :)

Legg gjerne med linker når dere tipser til nettsider, så slipper man å google..
(og ende opp med å ikke finne ut av det :p )

Back
Topp