TILBUD HOS CUBUS!

I know! og her sitter jeg uten barnevakt... synes det er litt drøyt å slepe med en syk unge på shopping, en time etter leggetid[:D]

skulle jo tro at en kunne få tilbudet hele dagen...?[8|]

ORIGINAL: lomo

noe spesielt de skal selge ut ??

hele butikken 50%. gjelder vip kunder-altså de som har meldt seg inn i cubus klubben på nettet..

Eg og ei venninne skal!
Gledar meg!! [:D][:D] 

Jeg vil UT å handle, trenger julegaver og litt klær til meg selv [:D]
Men søren at det er så sent på kvelden assa [:'(]

ORIGINAL: dripdrop

er så enig med deg! utrolig teit å kun ha det om kvelden-hvorfor ikke hele dagen?! så vi må bare sitte hjemme og trøkke vi da Dripdrop, oss uten barnevakt[&:]

ORIGINAL: liseann

ORIGINAL: dripdrop

er så enig med deg! utrolig teit å kun ha det om kvelden-hvorfor ikke hele dagen?! så vi må bare sitte hjemme og trøkke vi da Dripdrop, oss uten barnevakt[&:]

Ja det irriterer meg og! Hadde det vært hele dagen kunne jeg dratt når butikken åpnet [:D] hehe
Ja, vi får nesten det da [8D] Sitte hjemme å sture, mens de andre shopper seg gale [:o]

Lat som dere er i syden åta med barna ut på kvelden! [:D]

MM98: Nei, trukke det [8D] *Syns det ser helt ille ut med en baby på shopping sentre når det er leggetid*

Må man, så må man vettu [:)]

Er samme om de sover i vogna eller senga [8D] Har aldri tatt han ut på kvelden for shopping jeg altså, men vi har hatt han med på restaurant... [8|]

Hadde vurdert det om vi var "hjemme"-altså i Oslo, men her må vi kjøre i 40 min hver vei for å komme dit... og o tillegg er knerten i drittform... hadde vært så greit å hamstre lit basics.... ja ja..

takk for tipset =)

mamma kommer hit og sitter barnevakt her så det ordnet seg[:)]
da blir det julegaveshopping[:)]

På'n igjen[8D]
Var ute i flere timer i dag og i går. Sannelig er det ikke på'n igjen i kveld da[8D]
 må jo såklart i vei å sjekke ut forholdene på Cubus[:D]

Jeg skal også på cubus i kveld! Sambo sender med meg kortet sitt! [;)]

OooHh... heldig du da Carpus! [:)]

ORIGINAL: carpus

Jeg skal også på cubus i kveld! Sambo sender med meg kortet sitt! [;)]

Om gubben gjør det samme, så skal jeg jamen meg på Cubus i kveld jeg også!

Kom meg ikke inn på cubus jeg [:@] Var smekk fult med folk, måtte regne ca 2 timer i kø [:'(] Kjente at det lukta svineinfluensa der inne også, så jeg stakk hjem [;)][&:][8|][:-] Her hos oss kaller de det VIP kveld, men alle kan handle der [:D]

Hva slags tilbud er dette her da?! Må være enormt ettersom folket går mann av huse for å dra dit [8|]

Back
Topp