Tilbehør til vogna

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
I utstyrsjungelen finnes det så mangt..
Vi har babyjogger city elite og når vi skal over til sportsdelen, så lurer jeg på om vi skal kjøpe bøyle eller sånn brett til feks kopp og/eller mat ?

Hva har dere ?
Vi vil ha noe der, da det virker greit det barnet å ha noe å " holde i".

Vi har begge deler :p men kun fordi vi bestilte med brett når vi kjøpte vogna, men dem hadde ikke flere igjen på lager, derfor fikk vi med bøyla og brettet kom etterhvert. Vi bruker kun brettet, synes det er så praktisk

Sånn beholder til å sette drikke i er veldig kjekt. Jeg tenker også på å kjøpe noen kroker for å kunne henge jakke og sånt på vogna når man er på kafé feks.

På vogna jeg har er det bøyle foran ungen, og ser at mange henger ting i den. Selv er det sjeldent jeg fester leke i vogna. Og at ungen kan ta tak i den er mest negativt. Vil ikke egentlig at han skal ha ett håndtak p fra seg fremover etter [emoji57]

Elsker ekstra utstyr. Har tinkafu koppholder. Kroker til småposer. Hmmmm... er det noe mer da. Jo, paraply. Og ekstra solskjerm[emoji23] også skal jeg kjøpe underlag til å ha i sportsvognen som puster bedre, slik at det ikke blir klamt[emoji85]

Gode tips! Da blir det kanskje det brettet til drikke og diverse. Jeg ser for meg at hun sitter litt tryggere og med brett eller bøyle (Hva er egentlig tanken bak bøylen?), selv om hun er festet i setet. Så en med samme vogn og da holdt ungen tak i bøylen for å strekke seg etter smokken, eller mammen å en tilbringer normalt ikke 5-6 timer i vogna i strekk så om hun kan strekke seg etter noe og støtte seg til noe imens, må vel gå greit..

Nå har jeg ikke peiling i det hele tatt, men vil ikke bøylen beskytte litt hvis vognen skulle velte?

Har til å oppbevare kopp/ flaske, mobil/ penger osv :)

Nå har jeg ikke peiling i det hele tatt, men vil ikke bøylen beskytte litt hvis vognen skulle velte?
Som en slags veltebøyle til bilstolen ja.. kanskje ?
Godt spørsmål!! Det lurer jeg også på.

Jeg tror den kan fungere litt som det ja. Men primært er den vel der for å hjelpe med manøvrering og å kunne løfte opp sittedelen når den demonteres.

Jeg tror den kan fungere litt som det ja. Men primært er den vel der for å hjelpe med manøvrering og å kunne løfte opp sittedelen når den demonteres.
Åh, takk for god info!

I utstyrsjungelen finnes det så mangt..
Vi har babyjogger city elite og når vi skal over til sportsdelen, så lurer jeg på om vi skal kjøpe bøyle eller sånn brett til feks kopp og/eller mat ?

Hva har dere ?
Vi vil ha noe der, da det virker greit det barnet å ha noe å " holde i".

Brettet er mest anvendelig spør du meg, hvis du skal velge:)

Bøyle er det på vognen vi har bestilt, brett hadde jeg aldri behov for da de to andre var små, så det har jeg ikke vurdert.

Back
Topp